خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

شناسایی 700 شاغل خارجی غیرمجاز در استان مرکزی / برنامه هدفگذاری شده برای شناسایی کارفرمایان متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 700 شاغل خارجی غیرمجاز در این استان شناسایی شده است، گفت: برنامه هدفگذاری شده برای شناسایی این افراد در سال جاری، 1200 نفر است که تاکنون حدود 60 درصد از برنامه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: بیشترین شاغلان خارجی شناسایی شده استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون به ترتیب در شهرستان محلات با 322 نفر، شهرستان دلیجان با 149 نفر و شهرستان ساوه با 89 نفر است. همچنین در این بازه زمانی 36 شاغل خارجی غیرمجاز نیز در شهرستان اراک شناسایی شده است.

وی ادامه داد: برنامه هدفگذاری شده سال جاری برای شناسایی کارفرمایان متخلف 150 نفر است که تاکنون 193 نفر شناسایی شده و تحقق این برنامه 100 درصد است. بیشترین کارفرمایان متخلف شناسایی شده در این بازه زمانی در شهرستان محلات با 93 نفر، شهرستان دلیجان با 36 نفر و شهرستان ساوه با 22 نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تلاش شده تا با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، 70 نفر از نیروهای کار ایرانی به جای نیروهای خارجی در جایگاه های شغلی به کار گرفته شوند.

امیدی تصریح کرد: فعالیت اتباع خارجه مجاز در استان مرکزی تنها پس از اخذ کارت کار و تنها در شهرستان‌های اراک، ساوه و دلیجان مجاز است. در این راستا انتظار می رود کارفرمایان در به کارگیری نیروهای خارجی قوانین وضع شده را به دقت رعایت کنند زیرا با متخلفان این بخش برابر قانون برخورد می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز