خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

حضور اورژانس در کمترین زمان ممکن برای احیای قلبی ریوی دانش آموز تبریزی/ علت فوت در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۶۹

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از حضور اورژانس در کمترین زمان ممکن برای احیای قلبی ریوی دانش آموز دختر تبریزی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امیر عزیزی بهروز گفت: ساعت 12:16 دقیقه ظهر امروز شنبه 12  آذرماه 1401 آذربایجان شرقی، ضمن تماس با اورژانس، درخواست کمک می شود که همکاران به محل درمانگاه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام حاضرین، دانش آموز 15 ساله در پارک اندیشه بی هوش شده و توسط حاضرین به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.

وی گفت: همکاران ما در اورژانس حدود ساعت 13 بیمار را به بیمارستان طالقانی منتقل می کنند  و در این حین بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده  است و عمل احیای قلبی ریوی  تا ساعت 14:10 ادامه می یابد اما متاسفانه بیمار به احیا جواب نداده و جان می بازد.

عزیزی بهروز با اشاره به حضور خانواده این دانش آموز در بیمارستان طالقانی گفت: در حال حاضر پلیس جنایی و آگاهی در بیمارستان حضور داشته و علت فوت توسط پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز