خبرگزاری کار ایران

کسب ثروتم با سنگ مرمریت اتفاق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۴۷

آشنایی بنده با دنیای بزرگ سنگ مرمریت و اطلاع از میزان طرفداران این محصول باعث شد تا به دنیای تجارت علاقه مند شوم و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سنگ آغاز کنم، با قدم گذاشتن در این عرصه و فعالیت در این زمینه خیلی زود ثروت دلخواهم را کسب کردم.

سنگ مرمر طبیعی

اما استفاده از سنگ مرمر طبیعی تنها محدود به این موارد نمی شود و یکی از مواردی که این روز ها بسیار پرطرفدار هم شده است استفاده از سنگ مرمریت برای کف پارکینگ است.

دلیل استفاده از آن نیز به این خاطر است که علاوه بر زیبایی محیط پارکینگ سنگ های مرمریت در برابر ساییدگی و خوردگی بسیار مقاوم هستند و در طول استفاده ی طولانی و رفت و آمد ماشین ها در مقایسه با بسیاری از سنگ ها دیرتر دچار آسیب می شود.

اگر بخواهیم در خصوص جلوه و نمای سنگ مرمریت دهبید سفید به شما بگوییم باید بدانید که این سنگ دارای تم روشن و رگه های تیره و گل یخی است که بازی رنگ بسیاری دارد و این موضوع از نظر بسیاری از معماران یک امتیاز و ویژگی مثبت به حساب می رود.

این سنگ جذب آب پایینی دارد و در نتیجه از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و کاربرد بسیاری در سرویس های بهداشتی، حمام، دیواره های ساختمان و بسیاری از موارد دیگر دارد.

 

سنگ مرمر صادراتی

سنگ مرمر صادراتی یکی از سنگ های زیبا و منحصر به فردی است که جلوه زیبایی دارد و یکی از دلایل اصلی خرید این نوع سنگ زیبایی و عمر و دوام بالای این محصول محسوب می شود.

سنگ مرمر صادراتی به دو صورت طبیعی و مصنوعی موجود بوده که برای خرید سنگ مرمر صادراتی مصنوعی باید ویژگی های مثبت این سنگ را بشناسیم، تا مناسب ترین سنگ برای مناسب ترین مکان را با بهترین کیفیت خریداری نماییم.

همانطور که می دانید سنگ مرمر صادراتی جزو لوکس ترین و شیک ترین سنگ ها برای استفاده در دکوراتیو کردن منازل استفاده می شوند.

این نوع سنگ از ویژگی های مثبت زیادی برخوردار است به همین دلیل در زیبایی و دکور کردن داخل ساختمان و همچنین انواع ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شوند.


کسب ثروتم با سنگ مرمریت اتفاق افتاد

سنگ مرمریت هرسین

نام دیگر سنگ مرمریت هرسین، ماربل می باشد که به رنگهای روشن تا تیره در طبیعیت دیده می شود و به علت زیبایی خیره کننده ای که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برخلاف تصور اغلب مردم جامعه سنگ مرمریت با سنگ مرمر یکی نیست و با یکدیگر تفاوت دارند و این تفاوت به این صورت است که سنگ مرمریت از تغییرات سنگ آهکی و دگرگونی آن به وجود می آید و سنگ های مرمر نیز همین گونه به وجود می آید اما زمان بیشتری را درگیر این فرایند دگرگونی است.

در سنگهای مرمریت رشد کریستالها و دگرگونی آنها موجب می شود که سنگهای مرمریت از لحاظ بافت و طرح با هم متفاوت شوند به صورتی که مرمریتهایی با بلورهای بزرگ تر به رنگ طوسی یا سفید دیده می شوند. که به آنها کریستال می گویند و سنگهایی با بلور ریزتر به رنگ سفید نمایان می شود که به سنگ چینی معروف است بافت سنگهای مرمر به گونه است که در هم قفل شده هستند و رنگهای گوناگون تری نظیر سبز، خاکستری، سیاه و غیره دارند.


کسب ثروتم با سنگ مرمریت اتفاق افتاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز