خبرگزاری کار ایران

طعم بی نظیر ثروت را با خاک تجربه کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۵۰

بسیاری از افراد هستند که در صورت مواجه شدن با شرایط اقتصادی جامعه در میدان مبارزه دست از جنگ بر میدارند و دیگر هیچ امیدی به ادامه بازی ندارند. من با فعالیت در حوزه کاری خاک توانستم به مراتب بالایی از تجارت برسم.

خاک بنتونیت

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و قیمت خاک بنتونیت و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید بنتونیت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش بنتونیت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان بنتونیت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت بنتونیت نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بنتونیت به روزرسانی می‌شود.

 

خاک برگ

قیمت خاک برگ در شهر های مختلف به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع بسته بندی این محصول بستگی دارد. خاک‌ برگ می‌تواند برای مدت طولانی رطوبت را در خود نگه ‌دارد. با کمک خاک برگ می‌توانید خاک ‌زمین مورد نظرتان را قابل نفوذ و سبک کنید. کود برگ از زهکشی مناسب و عالی برخوردار است. این نوع خاک مقاومت گیاهان در برابر عوامل بیماری‌زا و آفات را افزایش می‌دهد. خاک برگ می‌تواند باعث تهویه بهتر خاک شود. با کمک خاک برگ می‌توانید از بهم چسبیدگی ذرات خاک جلوگیری نمایید. خاک برگ تا حدود زیادی از آبشویی خاک جلوگیری می‌کند. با کمک این خاک مفید می‌توانید از خفگی ریشه گیاهان جلوگیری کنید. خاک برگ جلوی از دست رفتن مواد مغذی داخل خاک را می‌گیرد.

طعم بی نظیر ثروت را با خاک تجربه کردم

خاک روی

در این مقاله قصد داریم درباره ی کاربرد و تاریخچه و قیمت خاک روی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار بدهیم. تولید کنندگان و کارخانجات تولید محصولات و قطعات فلزی از خاک روی برای تولید و فراوری روی استفاده می کنند از آن شمش روی تولید می کنند تا برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین از پسماندهای آن برای تولید آلیاژهای مختلف که دارای روی می باشند استفاده می کنند. این خاکها پس از استخراج به کارخانجات فلزات منتقل می شوند تا از آنها کنسانتره فلز روی تولید شود و سپس از این کنسانتره ها برای مصارف مختلف و تولید محصولات فلزی استفاده می شود و می تونند در بسته بندیهای 1 یا 2 تنی قرار بگیرند. عملیات کنسانتره شدن این خاکها بر اساس میزان عیار سرب و روی در آن خاک انجام می گیرد و فلوتاسیون، هوی مدیا و سایر عملیات دیگر با توجه به مشخصات سرب درون آن مرحله به مرحله شکل می گیرد. شهرهای زیادی در ایران هسستند که معادن بسیاری دارند و در این معادن فلز و خاک روی و همچنین اکسید روی اکتیو استخراج می شود و بیشترین تولیدات خاک روی در ایران متعلق به شهرهای قم، تبریز، کرمان، تهران، یزد، زنجان و اراک می باشد که هر کدام از این شهرها سهم بالایی را در تولید و استخراج خاک روی در کشور دارند.

طعم بی نظیر ثروت را با خاک تجربه کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز