خبرگزاری کار ایران

با سرامیک به ثروتی جاودانه دست یافتم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۰۸

واقعیت این است که زمانی که فعالیتم را در حوزه انواع سرامیک آغاز کردم فکر نمی کردم ثروتمند شوم اما برخلاف باورم در این زمینه به حدی موفقیت مالی کسب کردم که اکنون احساس می کنم ثروت با زندگی ام عجین شده است. در انتها شما را به سه نوع از مصالح ساختمانی زیبا و مقاوم از جمله سرامیک کف بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

سرامیک کف حیاط طرح سنگ

یکی از محبوب ترین مدلهای این کالا، سرامیک کف حیاط طرح سنگ می باشد که به صورت گسترده از آن برای پوشش کف حیاط استفاده می شود.

این کالا دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است و رنگ بندیهای متنوعی دارد، رنگ این نوع سرامیک در اثر برخورد تابش مستقیم نور خورشید تغییر نخواهد کرد.

این موضوع باعث شده تا از آن برای پوشش قسمتهای مختلف حیاط استفاده شود، استفاده سرامیک به عنوان پوشش کف حیاط در طول سالهای مختلف ثابت کرده است.

این محصول بهترین گزینه برای این امر است و نصب آن در مقایسه با پوششهای دیگر به راحتی انجام می شود.

پاکسازی و تمیز کردن سرامیک طرح سنگ بسیار ساده و راحت است و در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار عالی را از خود نشان می دهد.

 

سرامیک کف سفید رگه دار

استفاده از سرامیک کف سفید رگه دار برای پوشش کف ساختمان به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک می کند و می توان از این محصول برای کف لابی هتل و ساختمانهای تجاری نیز استفاده کرد.

از اصلی ترین و مهمترین خصوصیات این محصول بسیار مهم می توان به رسانایی ضعیف، درجه سختی بسیار زیاد، شکل پذیری کم و مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد که این موضوع موجب گشته تا سطح استفاده از آن در صنایع مختلف افزایش پیدا کند.

مقاومت این محصول در برابر ترک خوردن یکی از مهمترین ویژگیهایی است که مشتریان محترم در زمان خرید باید به آن توجه کنند، افزایش درجه سختی این محصول و نوع مواد به کار رفته در تولید آن به دوام این کالا در برابر ترک خوردن کمک می کند.

درجه ساییدگی سرامیکهای کف باید aa باشد زیرا در مکانهای پر رفت و آمد این محصول در معرض ساییدگی قرار دارد و به همین خاطر باید از نمونه های درجه یک و استاندارد این کالا استفاده شود.


با سرامیک به ثروتی جاودانه دست یافتم!

سرامیک پرسلان فول بادی

تولید کنندگان بسیار زیادی در بازار هستند که به تولید انواع مختلف سرامیک از جمله سرامیک پرسلان فول بادی پرداخته اند.

هر کدام از تولید کنندگان می خواهند که سرامیک خود را به فروش برسانند و با قیمت متفاوت به بازار عرضه می کنند.

سرامیکها انواع مختلفی دارد یک نمونه از سرامیک بسیار فروش بالایی دارد سرامیک پرسلان است زیر این سرامیک بر اساس کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد.

سرامیک پرسلان ازجمله سرامیکهای بسیار مرغوب است که در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد نوع جدید سرامیک است که به آن سرامیک فول بادی نیز گفته می ‌شود و نوع جدید از سرامیک پرسلان است.

سرامیکهای پرسلان در مقایسه با سایر سرامیکهای دیگر جدیدتر می باشد و جزئی از سرامیکهای بسیار مرغوب است.


با سرامیک به ثروتی جاودانه دست یافتم!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز