خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد از پتو مرا به ثروت رساند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۱۲۱

ممکن است باور کردنی نباشد اما من توانستم با تولید پتو و عرضه آن در بازار به ثروت برسم اما تاثیر گزار ترین نکته برای رسیدن به این موفقیت کیفیت بالای محصولات و قیمت کاملا مناسب آن بوده است و در ادامه برخی از پرفروش ترین پتو ها را به شما معرفی خواهم کرد.

پتو گلبافت یک نفره گل برجسته

تنوع رنگ در بین انواع پتو گلبافت یک نفره گل برجسته، بسیار بالا است و معمولا مشخصات آن، طرح گل بر روی آنها به کار رفته است. انواع پتو گلبافت مناسب برای نوجوان به گونه ای است که به راحتی می توان از روی رنگ و نقش انواع دخترانه و پسرانه آن را انتخاب کرد.

پتوهای مخصوص کودک هم از ابعاد و اندازه کوچک تری برخوردار هستند و می توان متناسب با سن و قد کودک خود، نوع مناسب پتو را انتخاب کرد. نرمی و لطافت بالای این پتو هرگز در گذر زمان از بین نمی رود و شرایط خواب مناسبی را برای افراد به وجود می آورد. پرز پتو گلبافت بسیار کوتاه می باشد و به حدی بافت آن محکم است و هرگز پرز پس نمی دهد از طرفی بعد شستن و تمیز کردن، اصلا این مورد را مشاهده نخواهید کرد.

 

پتو مسافرتی حوله ای

در واقع پتو مسافرتی حوله ای فقط جنبه خواب ندارد و در بسیاری از موارد گوناگون دیگر همچون به عنوان پارچه رومبلی هم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کالا هایی که در سازمان های پزشکی و اورژانسی جنبه ضروری دارد پتو می باشد اگر دقت کرده باشید در مناطقی که دچار زلزله و سیل می شوند اولین کمک های امدادی که از طرف مردم صورت می پذیرد ارسال انواع پتو به افراد صدمه دیده می باشد.

لازم به ذکر است که از این محصول می توانید در بسیاری از آتش سوزی هایی که سطحی باشد استفاده کنید تا منجر به فراگیری زیاد نشود همچنین بسیاری از افرادی که طبیعت گردی یکی از شغل های آنان می باشد این کالای خواب یکی از وسایل های ضروری برای این افراد هست که هنگام استفاده شبانه و عصر می توانند از این پتو های سبک استفاده کنند. جالب است بدانید که در بسیاری از رسومات ایرانی از ابتدا این بوده است که برای چشم روشنی و هدیه دادن به اقوام از پتو ها استفاده می کردند که تا به امروز این رسم هم چنان پا بر جا می باشد.

کسب درآمد از پتو مرا به ثروت رساند

پتو گلبافت دونفره

بهترین مدل های پتو گلبافت دونفره را بشناسید پتو مینک گلبافت: جنس پتوهای مینک اغلب از صددرصد  اکرلیک یا ترکیبی از پلی استر و اکلرلیک است. این محصول جز رده پتوهای ارزان قیمت است و به دلیل کیفیت بالایش فروش زیادی دارد. پتو نمدی گلبافت: پتوهای سنگین وزن و ارزانی هستند که اغلب مشتریان برای مصارف شخصی، اقامتی و مسافرتی از آن استفاده می کنند. پتو ژله ای گلبافت: این مدل پتوها به دلیل خواص ارگانیک، سبکی و کم وزنی، نرمی و لطافت و کیفیت مطلوب در دسته منسوجات پرفروش در بازار قرار می گیرد.

اغلب مشتریان به دلیل وزن کم بافته، بعنوان پتو مسافرتی از آن استفاده می کنند. پتو ژله ای گلبافت فلورا از جمله پتوهای پرفروش است. پتو گل برجسته گلبافت: این مدل همانطور که از نامش پیداست دارای طرح گل برجسته است. به دلیل زیبایی و ظرافت طرح های بافته، از این مدل برای روتختی عروس و سرویس خواب های شکیل استفاده می شود.

کسب درآمد از پتو مرا به ثروت رساند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز