خبرگزاری کار ایران

طعم شیرین ثروت را با عسل چشیدم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۰۹

فعالیت در حوزه سودمند انواع عسل از جمله عسل طبیعی تمام دغدغه ها و مشکلات مالی مرا برطرف کرد و من طعم شیرین ثروت را با عسل تجربه کردم. در ادامه به معرفی سه نوع عسل می پردازم، اگر شما هم تمایل دارید طعم شیرین ثروت را بچشید و تغییرات مثبتی را در زندگی خود ایجاد نمایید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

عسل طبیعی سقز

همینطور می‌توان گفت قیمت عسل طبیعی سقز صادراتی بالاست و عسل طبیعی کوهی به دلیل خاصیتهای فراوانی که دارد به عنوان یک ماده درمانی هم مورد توجه قرار گرفته است.

شما با پرداخت قیمت عسل طبیعی صادراتی آن را به خانه خود ببرید و شما سالها می توانید هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو از آن استفاده کنید.

پیدا کردن عسل کوهی راحت نیست و کسانی می توانند آن را پیدا کنند که تجربه در این کار دارند و قیمت عسل کوهی متفاوت است و باید مردم را تشخیص دهند که اگر قیمت پایین بود حتماً از عرضه کننده آن مطمئن باشند و آن را تهیه کنند.

 

عسل سبلان شهد

به صورت نهایی قیمت عسل سبلان شهد شامل هزینه زنبورداران، هزینه بسته بندی و حمل و نقل آن است، زنبورداران اصولاً محصول خود را به صورت عمده می فروشند که هزینه برداشت بعدی را به دست بیاورند.

طبیعت بکر و دشتهای پرگل سبلان زمینه ساز تولید عسل درجه یک مطلوب و با کیفیت است به همین دلیل عسل سبلان طبیعی جزو عسلهای درجه یک و اصل می باشد.

مناطق کوهستانی دارای رطوبت کمتری نسبت به مناطق شمالی کشور هستند همین امر باعث شده عسلهای تولید شده کوهستان دارای غلظت بیشتری باشند.

عسلهای سبلان به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود که عسلهای طبیعی ساکارز زیر ۵ درصد و عسلهای ارگانیک دارای ساکارز زیر ۳ درصد هستند. 

طعم شیرین ثروت را با عسل چشیدم!

عسل طبیعی کوهستان وحشی

معمولا قیمت عسل طبیعی کوهستان وحشی در مراکز پخش و به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اما در این جا این مساله مطرح می گردد که در صورتی که بخواهیم عسل اصل را خریداری کنیم باید چگونه آن را تشخیص داده و محصولی مناسب و باکیفیت را خریداری نماییم.

تنها تفاوت عسلهای کوهی و پرورشی در نوع لانه سازی زنبور است بنابراین شما در صورتی که عسل با موم را تهیه کنید از نوع ساختار لانه متوجه پرورشی و یا کوهی و طبیعی بودن عسل می گردید.

عوامل دیگری که بر قیمت عسل طبیعی صادراتی یعنی همین عسل کوهی تاثیر گذار است این است که زنبوردار بتواند در این بازه زمانی چه مقدار عسل کوهی تهیه کرده باشد تا قیمت آن دقیق مشخص شود.

طعم شیرین ثروت را با عسل چشیدم!

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز