خبرگزاری کار ایران

با این توری به شکار رفتم و ثروت را به دام انداختم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۳۶

بعد از دیداری که با یک دوست قدیمی داشتم موفق شدم من هم همانند وی قدم در مسیر ثروت و ثروتمند شدن بگذارم و با راهنمایی و بهره مند شدن از تجربیات ایشان افزایش درآمد را تجربه کنم. فعالیت در حوزه سودمند انواع توری توانست تمام مشکلات مالی ام را رفع کند، در ادامه شما را با انواع توری بیشتر آشنا می کنم.

توری پلیسه ای

بطور کل قیمت توری پلیسه ای هنگام نصب به دو عامل بستگی دارد:

اول: استفاده از نصاب خبره و باتجربه باعث می شود که قیمت توری پلیسه ای هنگام نصب نیز نیز افزایش یابد، اما در عوض از کیفیت نصب اطمینان خاطر پیدا می کنید.

نصاب بی تجربه نه تنها ممکن است باعث معیوب شدن توری ها شود بلکه چه بسا ممکن است دوباره احتیاج به نصاب دیگری برای برطرف کردن ایرادهای نصاب قبلی، و تنظیم درست توری پلیسه داشته باشید.

دوم: دور یا نزدیک بودن محل نصب توری باعث می شود که قیمت تمام شده نصب آن، متغیر باشد.

یعنی هر مقدار مسافت دورتر باشد، قیمت بالاتر، و هر مقدار مسافت نزدیک تر باشد، قیمت پایین تر خواهد بود.

توری پلیسه ای درب و پنجره، قابلیت نصب بر روی انواع پنجره های دوجداره را دارد.

این توری از ورود انواع حشرات و گردوغبار جلوگیری می کند و باعث تصفیه شدن هوای خانه و غیره می شود و باعث می شود شما از دست این دو مورد در آرامش و آسایش باشید.

 

توری مرغی

اگر شما هم به دنبال لیست قیمت توری مرغی هستید می توانید از جزئیات آن مطلع شوید. توری مرغی عرضه شده با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

برای داشتن یک کسب و کار پر سود و رونق و با سرمایه ی اندک می توان توری مرغی پلاستیکی بافتنی را شروع کنید.

این توریها در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود است و به راحتی می‌ توان با آن چند نخ رنگی خلاقیتهای خود را نشان دهید یک هنر زیبا و چشم نوازی را خلق کنید.

کار با این وسایل بسیار آسان است و تجهیزات خاصی را نمی خواهد دوخت و طرحهای متفاوتی را بر روی پنلهای پلاستیکی پس از بافت توری، گلیم فرش، کیف، کوسن و غیره تبدیل کنید این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت آن بسیار مناسب و ارزان می باشد.

با این توری به شکار رفتم و ثروت را به دام انداختم!

توری فلزی

معمولا قیمت توری فلزی کاملا مناسب به صورت عمده و تکی به فروش می‌ رسد که باعث وجه تمایز و تفاوت آنها نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار شده است.

در شهر اصفهان همچون سایر شهرها معمولاً نمونه های مختلف توری فلزی تولید می‌شوند که تمامی آنها دارای آلیاژهای مرغوب و باکیفیت هستند به همین جهت دارای طرفداران بیشماری در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور می باشند.

 توری پرسی نمونه‌ای از انواع و اقسام مدل های مختلف توری فلزی در اصفهان می باشد که با استفاده از دستگاه های پیشرفته به صورت پرس تولید می شود.

این توری استحکام فوق العاده بالایی داشته و در برابر ضربات متعدد دچار هیچ گونه تغییری شکل نمی شود و با قیمت های ویژه به فروش می رسد که معمولاً بیشتر از نمونه های پرسی برای ساخت قفسه استفاده می کنند.

با این توری به شکار رفتم و ثروت را به دام انداختم!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز