خبرگزاری کار ایران

ورود جعبه جادویی به زندگی ام با خیر و برکت همراه بود!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۹۲

من خیلی خوش اقبال بودم که با راهی صحیح و هموار آشنا شدم و توانستم با فعالیت درحوزه انواع جارو درآمد بسیاری را کسب کنم. در ادامه قصد دارم تا شما را با این محصولات بیشتر آشنا کنم، حتما شما عزیزان هم می توانید با قرار گرفتن در این مسیر به ثروت ایده آل خود دست یابید.

تلویزیون

به طور کلی امروزه با توجه به پیشرفتهایی که در حوزه های مختلف به تکنولوژی صورت گرفته است می بینیم که قیمت تلویزیون فوق العاده گران شده است و این گرانی غیر موجه دلایل گوناگونی دارد یکی از برندهای معتبری که در دنیا سر و صدای زیادی به پا کرده است.

برند سامسونگ و تلویزیون ضد ضربه است این برند با توجه به عَقبه خوب و همچنین ویژگیهای قابلی که امروزه دارد توانسته مخاطبان زیادی را برای خود در دنیا دست و پاک کن لذا موارد این چنینی دیده شده که شرکتهای دیگری در این حوزه فعالیت کرده‌اند ولی چون به نوعی با مخاطب خود همسو نشدند و خود را ارتقاء ندادند.

می بینیم که در قَهقَرای این صنف قرار گرفتند لذا در کشور ما نیز موارد دیده شده است که شرکتهایی با تأمل و همچنین در خور در این حوزه ورود کرده‌اند که به نسبت به نتایج خوب و عالی رسیده اند لیکن این مورد مقطعی بوده است متاسفانه نتوانسته اند که در این مورد در این مسیر باقی بمانند.

 

تلویزیون ال جی

یکی از مواردی که بسیار در عموم منازل ما وجود دارد وجود تلویزیون ال جی 32 اینچی است که در قالبها کیفیتها و همچنین کاربردهای متفاوتی وجود دارد که مادامی که ما اینها را می بینیم هر کدام با توجه به نیازهای ما می‌تواند عملکرد و بازدهی را برایمان به ارمغان بیاورد.

لذا کشور ما در سالهای پیشین توانسته در این حوزه موفقیتهای هرچند نسبی را از آن خود کند ولیکن این موضوع نتوانسته به لحاظ کیفی مخاطبان و مصرف‌کنندگان کشورمان را ارضا کند بنابراین تنها رویکردی که در این حوزه می‌تواند باعث این مهم و این ترقی باشد مبحث آموزش است و وجود آموزشهای اینچنینی می‌تواند ارتقاء کیفی را برای این حوزه داشته باشد.

البته که می‌بینیم در برخی موارد موضوعاتی هستند که مخاطبان و طیف بسیاری را مجذوب خود کند لیکن این موضوع مقطعی بوده است و می بینیم که همچنان این کلاف سر در گم از موضوعاتی است که ما کمتر به آن پرداخته ایم و هم چنان نمی تواینم از ان نتیجه قابل و مُبرهَنی را بگیریم.

ورود جعبه جادویی به زندگی ام با خیر و برکت همراه بود!

تلویزیون پارس

شاید برایتان مهم باشد که تلویزیون پارس که تهیه می کنید در چه حد و اندازه چه کیفیت و چه قیمتی وجود دارد.

اینکه می‌گویم هنوز این موارد در ایران جواب نمی دهد به خاطر این است که هنوز به فعل خواستن در این صنعت نرسیده ایم و همچنین صنفهای دیگر اصلاً وجود ندارد و اگر مواردی هم بوده است چنانچه می دانیم خیلی کاملاً گذرا و مقطعی بوده و تاثیرگذاری  ان چنان برایمان حاصل نشده است.

این امر مهم را شما می‌توانید با حضور در یک شهرک صنعتی دریابید که عموم کارخانه ها سوله ها و همچنین کارگاه هایی که فعالیتهای ایران در خصوص تولید داشته اند عمدتاً یا بسته شدند و یا راکد هستند و می بینیم که این کلاف سردرگم در حوزه تولید نیز متاسفانه نتوانسته خروجیهای لازم را در حوزه فروش و صادرات داشته باشد.

گرچه می بینیم برخی شرکتها هستند که میانجی گری کرده و فعل و انفعالاتی در حوزه صادرات انجام می دهند ولکن این موضوع نیز چندان تاثیری بر این حوزه و پویایی اقتصاد کشورمان ندارد.

ورود جعبه جادویی به زندگی ام با خیر و برکت همراه بود!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز