خبرگزاری کار ایران

گام بلند صنعت هواپیمایی ایران؛

آغاز فعالیت یک ایرلاین جدید با مدیریت مهدی فتحی

آغاز فعالیت یک ایرلاین جدید با مدیریت مهدی فتحی

پرواز "ایر پارسیانا" با یک مدیر جوان

در شرایطی که صنعت هواپیمایی ایران با چالش‌هایی نظیر فرسودگی ناوگان، ناپایداری اقتصادی و کمبود پروازهای باکیفیت مواجه است، ورود یک شرکت هواپیمایی تازه‌تأسیس به بازار، آن‌هم تحت مدیریت فردی مجرب و جوان، می‌تواند نویدبخش آغاز فصلی متفاوت در سفرهای هوایی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ در شرایطی که صنعت هواپیمایی ایران با چالش‌هایی نظیر فرسودگی ناوگان، ناپایداری اقتصادی و کمبود پروازهای باکیفیت مواجه است، ورود یک شرکت هواپیمایی تازه‌ تأسیس به بازار، آن‌هم تحت مدیریت فردی مجرب و جوان، می‌تواند نویدبخش آغاز فصلی متفاوت در سفرهای هوایی کشور باشد.

 این ایرلاین جدید که به‌زودی نام "ایر پارسیانا"، فعالیتش را آغاز  خواهد کرد  بر پایه‌ سه اصل کلیدی، چابکی در ساختار مدیریتی، جذب نیروهای متخصص و تمرکز بر تجربه‌ مسافران  شکل گرفته است. نگاهی که در پی فاصله‌گرفتن از الگوهای سنتی و نزدیک‌شدن به استانداردهای جهانی است.

پشت صحنه این ایرلاین جدید، نگاه توسعه‌محور و تجربه‌محور مدیری جوان و خوشنام قرار دارد؛ مدیری که سابقه‌ او در بازسازی و احیای ایرلاین‌های داخلی، کارنامه‌ای درخشان به‌جا گذاشته است. حال او با تیمی متشکل از متخصصان جوان و باانگیزه، به دنبال تعریف دوباره‌ای از خدمات هوایی در ایران است.

زیرساخت نوین، چشم‌انداز شفاف

بر اساس اطلاعات دریافتی، این مجموعه در مراحل پایانی آماده‌سازی زیرساخت‌های اداری، عملیاتی، فنی و آموزشی خود است. اولویت نخست، راه‌اندازی خطوط پروازی قابل اتکاء با ناوگان مدرن و آموزش‌های تخصصی برای پرسنل پروازی است.

فرصت‌های شغلی و مشارکت تجاری

این ایرلاین در روزهای آینده، فراخوان رسمی برای استخدام در حوزه‌های مختلف هواپیمایی منتشر خواهد کرد. هدف آن است که جذب نیرو، نه صرفاً بر پایه سابقه، بلکه بر اساس مهارت، آموزش‌پذیری و خلاقیت صورت گیرد. همچنین این شرکت از تمام فعالان حوزه خدمات پروازی، تامین‌کنندگان قطعات، شرکت‌های IT، نرم‌افزارهای فروش بلیت و پلتفرم‌های گردشگری دعوت به همکاری کرده است.

طراحی هویت بصری؛ کنکوری ملی با جوایز قابل توجه برای نفرات برتر

"پارسیانا" با رویکرد توسعه پایدار و مشارکت جامعه در شکل‌گیری یک برند ملی، در پی آن است که طراحی نشان تجاری ایرلاین خود را از طریق برگزاری یک کنکور رسمی طراحی لوگو به جامعه خلاق کشور واگذار کند و پاداش‌های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی را برای آن پیش بینی کرده است. جزئیات این کنکور به زودی از طریق خبرگزاری‌های معتبر اعلام می شود.

فراتر از یک ایرلاین

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز