خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی شهربازی به زودی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۲۶

استاندار کرمانشاه گفت: تفاهمنامه ساخت شهربازی با سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به زودی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم با بیان اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بین المللی استان بی‌توجهی شده، عنوان کرد: در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به‌زودی آغاز شود.

امیری مقدم در اولین آیین تجلیل از افتخارآفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت: همه باید به بالندگی کودکان و نوجوانان کمک کنیم.

وی نسل جدید را بسیار باهوش، مستعد و شایسته دانست و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه ویژه به این نسل تاکید شده و باید از نوآوری و خلاقیت این عزیزان در قالب تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه استفاده شود.

استاندار کرمانشاه بر ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان هم تاکید و تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این نسل آینده ساز باید با نشاط همراه باشد.

وی گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد مجموعه‌های شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بسیار بی‌توجهی شده، اما اکنون اجرایی شدن آنها در اولویت مدیریت ارشد استان است و قطعا انجام می‌شود.

امیری مقدم عنوان کرد: در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به زودی آغاز شود. 

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان خواهان ایجاد شهرهای زیبا، پرتحرک و با نشاط برای تمام مردم استان کرمانشاه است و این برنامه را اجرایی خواهیم کرد. 

وی همچنین بر ضرورت تهیه و پخش یک برنامه تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان از شبکه زاگرس شد و با محوریت و اجرای خود آنان تاکید کرد.

امیری مقدم ادامه داد: مهارت آموزی یکی دیگر از اولویت‌های این نسل است و هر فردی که وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا آموزش و پرورش می‌شود باید در راستای استعدادهایش، صاحب یک مهارت کاربردی شود.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش‌آموزان نیز باید با اولویت دنبال شود تا زمینه  و بستر کار و فعالیت علمی در فضایی مفید و سازنده، جدا از شبکه‌های مخرب اجتماعی برای این نسل آینده ساز فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز