خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

پاسگاه مرزی استان تزریق گاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۳۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در راستای تداوم نهضت گازرسانی بویژه نوار مرزی استان 8 پاسگاه مرزی این استان تزریق گاز شد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی طالبی گفت: این شرکت به‌منظور رفاه و آسایش مرزبانان غیور و جان بر کف و حافظان امنیت کشور کار گازرسانی به پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی را در اولویت داشته  و در کنار امنیت و پایداری که اکنون برای مرزهای ایران اسلامی متصور است، رفاه و آسایش و آبادانی نیز به این عزیزان هدیه می‌شود.

وی اظهار کرد: این شرکت در کنار گاز رسانی به روستاهای مرزی استان که جزو مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند کار گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی همجوار را نیز دراولویت کاری دارد و به همین منظور پس از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم  روند گازرسانی به  8 پاسگاه در نقطه صفر مرزی استان انجام گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم و اجرای شبکه گذاری این پاسگاه‌های مرزی، عملیات اجرایی آنها در سال جاری به پایان رسیده و پس از تزریق گاز در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

 طالبی تصریح کرد: برای گازرسانی به این پاسگاه‌های مرزی فوق بالغ بر 6500 متر شبکه اجرا  شده و 8 انشعاب وصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود 99 درصد جمعیت روستایی استان ازگاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز