خبرگزاری کار ایران

از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه؛

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۸۸

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در کنار نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، احمد خورگامی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعتی کشور که می‌تواند در راستای پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادی دارای نقش تاثیرگذار باشد صنعت پلاستیک است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از 400 واحد تولیدی در این حوزه، برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و ورود به بازار، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

خورگامی بیان کرد: از 26 تا 29 مهرماه به مدت 4 روز نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول عنوان کرد: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز