خبرگزاری کار ایران

خرید پیچ خودکار ریز را حتما از مراکز معتبر و با سابقه انجام دهید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲۰

پیچ یک وسیله و یک قطعه بسیار کوچک می باشد ولی به نسبت اندازه می تواند کاربردهای بسیار زیادی را برای صنعت و نجاری ها داشته باشد، پیچ خودکار ریز یکی از موارد بسیار پر طرفدار می باشد

پیچ و مهره یک اصطلاح عمومی برای ابزار اتصال است که طیف وسیعی را دربر می گیرد اما به صورت تخصصی هر کدام از آنها دارای نام و اصطلاح تخصصی خود می باشند که شناخته می شوند.پیچ و مهره ها ابزار بسیار مهم برای هر اتصال  از جمله تابلو دکوراتیو درنظر گرفته می شود. برای صنعتگران و نجاران که به طور مرتب با پیچ خودکار واشردار ریز سر و کار دارند و  مشخصات بسته بندی عمده فله برایشان قابل اهمیت می باشد.

 پیچ و مهره از قطعات باارزش در صنعت به شمار می آید و تمام قطعات باارزش صنعتی توسط پیچ و مهره به هم متصل می شوند.برای کارهای نجاری یا ساخت کمدهای کوبی کوچک یا سفت کردن پیچهای تخت خواب حتما شما هم سرو کارتان با پیچ خودکار چوب بوده است.پیچ قطعه ای فلزی کوچک با کاربرد بالا و بسیار با اهمیت در صنایع چوب و وحتی فلزی می باشد.پیچ قطعه ای طراحی شده برای نگهداری و اتصال دو قطعه چوب یا فلز در کنار هم می باشد که به همین منظور نمومه های بیشماری از آن در تنوع و سایزهای مختلف تولید می شود.در زمان اتصال پیچ به صفحات چوبی و فلزی یا دیوار وجود مته و دریل در تنظیم اندازه پیچ بسیار موثر می باشد به همین منظور سری پیچهای مختلف با کارکردهای گوناگون ساخته می شود.جنس پیچهای معمولا از فلز می باشد و از آلمینیوم، استیل، برنج و فولاد می توان در ساختش استفاده شود که معمولا پیچهای در فروشگاه های ابزار و یراق فروشی یافت می شود از جنس استیل می باشد، این محصولات باید از مراکز معتبری مانند مجموعه بزرگ آراد برندینگ تهیه شود تا از کیفیت و قیمت آن کاملا اطمینان خاطر داشته باشید.

 

پیچ خودکار ریز

برای طراحی و تولید محصولات همیشه استانداردهایی مد نظر تولیدکنندگان می باشد که مشخصات پیچ خودکار واشردار برای نصب کابینت ام دی اف از این قاعده مستثنا نیست.پیچهای خودکار دارای استاندارد DIN 968 دارای سایز 1/6 میلی متر تا 6 میلی متر و طول 5 میلی متر تا 150 میلی متر موجود است. پیچ خودکار به اتصالات موقت گفته می شود که قابلیت دمونتاژ شدن را هم داشته باشد.

خرید پیچ خودکار ریز را حتما از مراکز معتبر و با سابقه انجام دهید

جهت تهیه پیچ و مهره اتصال یا پیچ خودکار ریز واشردار عمده با در نظر داشتن استعلام قیمت خرید محصولات ایرانی باید به فاکتورهای زیر توجه نمایید:اولین پارامتر یا گزینه در انتخاب محصول شکل و فرم آن می باشد چرا که در نوع و وزن و کارکرد محصول مورد نظر بسیار تاثیر گذار می باشد.سایز یک محصول با توجه به قطر و طول و ارتفاع آن برآورد می شود. منظور از قطر پیچ همان قطر رزوه آن در نظر گرفته می شود و منظور از طول پیچ اندازه قسمت رزوه دار تا بدون رزوه آن است. پارامتر بعدی برای انتخاب پیچ تعیین گام می باشد که فاصله میان دو گام داخلی و خارجی را گام می گویند که به سه دسته گام ریز، گام متوسط و گام درشت برآورد می شود و انواع گام برای شکلهای مختلف و سایز مختلف متفاوت است.

 

 

فروش پیچ خودکار

 

امروزه به دلیل مصارف بسیار بالا برای این نوع از پیچ ها بازار خرید و فروش آن بسیار رونق پیدا کرده است و به یکی از خرید های معمول برای مهندسان و فنی کاران ساختمانی و صنعتی تبدیل شده است.

اندازه و سایز پیچ اولین گزینه تعیین کننده است که باید متناسب با کاربرد مدنظرتان باشد که اگر بزرگ باشد کاملا سفت نشده و اگر کوچک هم باشد باعث می شود دو قطعه به خوبی به یکدیگر محکم نگردد.

خاصیت دیگر آن واشردار بودن است که علاوه بر خودکار بودن که برای نصب سریع و راحت در جاهایی که نمی توان از مهره استفاده کرد یا بار زیادی روی پیچ نیست به واشر سرخود که روی قسمت گل آن است اشاره کرد که باعث می شود پیچ در جای لق نزند و یک محافظ روی بدنه مورد نظر قرار گیرد که باعث سفت تر شدن و فرو نرفتن پیچ در داخل چوب نگردد.

خرید پیچ خودکار ریز را حتما از مراکز معتبر و با سابقه انجام دهید

پیچهای واشردار خواص سفت شدگی بالا، عدم  لق شدن و  عایق شدن را دارند و در کاربردهایی نظیر اتصال دو چوب به یک دیگر، سازه های فلزی، اتصال پلاستیک به چوب، اتصال پایه های مبل، اتصال درب کابینت و اتصال پلاستیک به گچ مانند سر پیچ لامپ و پریز قابل استفاده می باشند.

این پیچها جز پرمصرف ترینهای بازار هستند و فروش پیچ خودکار بسیار رواج دارد، زیرا هم بازه کاربردی زیادی دارند و هم در کارهای خانگی به راحتی استفاده می شود و قیمت خرید مناسبی دارند که به صورت بسته های 100 تایی و تکی هم فروخته می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز