خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

برنامه محوری در بودجه قزوین شاکله کار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۷۴

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: برنامه محوری در بودجه سال آینده و برنامه هفتم شاکله کار خواهد بود و قزوین یکی از مأمن‌های اصلی است که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید وکیلی در شورای برنامه ریزی و توسعه و آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: استان قزوین در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است؛ ضمن اینکه در جایگاه ویژه ژئوپلیتیک قرار دارد و امیدواریم قزوین را به گونه‌ای مجهز کنیم که بخشی از نقش‌های ملی و بین المللی تهران را به قزوین منتقل کنیم.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین ادامه داد: در برخی بخش‌ها ظرفیت باالفعل استان خوب است اما در گردشگری، تاریخی و طبیعی هنوز ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و به تمرکز بیشتر بر این بخش نیاز داریم.

وی بیان کرد: برنامه هفتم آخرین برنامه توسعه برای سند چشم انداز 1404 و اولین برنامه مبتنی بر سند آمایش است و موارد مختلفی مانند سند تحول دولت مردمی و بیانیه گام دوم در آن مطرح است.

این مسئول افزود: برای استان قزوین با نگاه آمایشی مزیت‌ها و چالش‌های اساسی استان گردآوری شده و مواردی که برای رسیدن به رشد 8 درصدی کمک می‌کند نیز مدنظر است.

در این مراسم که با حضور معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، از تلاش‌های هفت ساله ابوالفضل یاری تقدیر و سعید وکیلی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز