خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

بخش خصوصی رشد کشاورزی قزوین را تسریع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۶۹۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرکت‌های خصوصی توانمندی در استان قزوین وجود دارد که حتی می‌توانند به توسعه زیر ساخت‌‎های بخش کشاورزی کمک کند، بنابراین باید از این ظرفیت‌ها استقبال کرده و از آن‌ها برای توسعه بخش کشاورزی استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در نشست بررسی جذب منابع مالی در بخش کشاورزی گفت: اولویت اصلی ما در استان قزوین تحول و توسعه بخش کشاورزی است و باید در این رابطه جذب منابع مالی را تقویت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در بخش کشاورزی سرمایه‌ها و پروژه‌های خرد بسیاری وجود دارد که همانند موارد کلان و حتی مهم‌تر از آن‌ها بوده و باید مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: در کشاورزی قراردادی که برنامه آن به عنوان یک اولویت در وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود، ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه وجود دارد که باید مدیران مربوطه در حوزه‌های مختلف ستادی برای آن برنامه ریزی کنند.

این مسئول بیان کرد: سرمایه‌گذاری فقط این نیست که به دنبال جذب منابع کلان باشیم، بلکه در خیلی از کارها با یک سرمایه اندک می‌توان کارهای بزرگی رقم زد، مثلا در لایروبی قنوات، آبرسانی به روستاها، زراعت و کاشت درخت و یا نگهداری یک دام سبک یا سنگین نیز امکان جذب سرمایه وجود دارد. 

وی تصریح کرد: مدیران سازمانی باید در احیای حوزه شور، سایت پرورش ماهی شاهرود، کانال درجه سه و چهار سد نهب‌، آبیاری تحت فشار و مراکز خدمات غیردولتی به صورت جدی وارد عمل شده و برای آن به جذب منابع مالی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز