خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

مهلت یک ماهه به ۵۰۰ نانوایی در مشهد برای نصب دستگاه کارتخوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۹۵

مدیرکل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت:حدود ۵۰۰ نانوایی دستگاه را به دلایلی نصب نکردند که به آن‌ها مهلت یک ماه داده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، وحید رضا فریدونی در این خصوص افزود: سطح زیر کشت امسال ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده و پیش بینی خرید ۲۷ هزار ۹۰۳ تن بود و خوشبختانه بر اثر بارش‌های اردیبهشت ماه این میزان خرید رشد چشم گیری داشت و به رقم ۳۵۴ هزار ۲۸۴ تن رسید.

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان با در نظر گرفتن ۱۰ هزار ریال جایزه تحویل گندم به مراکز دولتی بوده است که نشان دهنده رشد ۱۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته که در سال گذشته این رقم، هزار و پانصد تومان بوده است ضمن اینکه  نرخ اعلامی خرید گندم برای سال زراعی آینده به رقم ۱۳۰ هزار ریال برای هرکیلو گرم گندم خواهدرسید.

فریدونی تصریح کرد: مصرف آرد در استان خراسان رضوی ۷۵۰ هزار تن در سال است واما تولید استان حدود ۳۵۰ هزار تن است لذا نیازمان را از استان‌های دیگر تامین می‌کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت:۳۵۴ هزار ۲۸۴ تن خرید تضمینی سال جاری  از ۱۷ هزار ۶۷۱ کشاورز در قالب ۴۵ هزار و ۵۱۶ محموله به ارزش ریالی ۴۰ هزار ۹۲۱ میلیارد ریال به کشاورز پرداخت شد ضمن اینکه سال گذشته این رقم ۱۰۱ هزار تن بود که نشانگر رشد ۲۴۲ درصدی خرید گندم است.

وی با بیان این مطلب که در مشهد حدود ۲ هزار و ۲۱۳ واحد نانوایی داریم که با ۴ استان کوچک برابری می‌کند خاطرنشان کرد:مجموعا ۵ هزار ۵۰۷ واحد نانوایی فعال در استان خراسان رضوی داریم.

فریدونی عنوان کرد: ۲ هزار و۴۷۰ دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌های مشهد نصب شده و در برخی از این نانوایی‌ها برای جلوگیری از قطعی دستگاه و با توجه به تعداد مراجعه کننده‌ها از سوی بانک عامل دو دستگاه نصب شده است اما حدود ۵۰۰ نانوایی دستگاه را به دلایلی نصب نکردند که به آن‌ها مهلت یک ماه داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز