خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز جذب ۲۰ هزار نیروی وزارت بهداشت تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۵۷

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرح مسئله مجوز جذب نیروی انسانی نظام سلامت در جلسات روز یکشنبه یا سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، سید جلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره قانون بهره وری گفت: قانون بهره وری بعد از معطلی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساله با وجود اینکه تصویب شده بود؛ ولی اجرایی نشد، در مجلس یازدهم و اعتبارش را در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفتیم و اکنون کار‌های اجرایی اش شروع شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بحث کمبود نیروی انسانی نظام سلامت کاملاً به حق است، بار‌ها کمیسیون بهداشت و درمان پیگیری و سازمان امور اداری و استخدامی مجوز استخدام ۵۰ هزار نفر را مطالبه کرده و برای کل کادر درمان که پرستاران هم جزئی از آن هستند؛ پارسال حدود ۲۰ هزار مجوز استخدامی در نظر گرفته شد.

میرمحمدی گفت: ما کمبود نیروی انسانی و هم نیروی انسانی داوطلب برای استخدام هم داریم، امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آتی مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر صادر شود، چون مسیر آزمون، مصاحبه و بررسی‌های عمومی و بررسی‌های علمی زمان بر است و در جلسه روز یکشنبه یا سه‌شنبه موضوع مجوز جذب نیروی انسانی نظام سلامت مجدد در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز