خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو عنوان کرد:

تکمیل زنجیره تولید محصولات فولادی زیربنای توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۹۵

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو گفت: تولید ورق گالوانیزه در جهت تکمیل زنجیره فولاد استان چهارمحال و بختیاری برای توسعه صنعت منطقه ضروری است.

به گزارش ایلنا، کارشناسان طرح آمایش صنعتی وزارت صمت به‌منظور نیازسنجی برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی و برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه صنعتی منطقه، اقدام به بازدید از واحدهای شاخص صنعتی استان کردند و در این راستا از شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز بازدید کردند.

این دیدار با ارائه گزارش مبسوطی از شرایط موجود و برنامه‌های آتی شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری توسط حمید شجاعی مدیرعامل این شرکت آغاز شد.

شجاعی اجرای طرح‌های بالادستی تولید ورق گالوانیزه در جهت تکمیل زنجیره فولاد استان را برای توسعه صنعت منطقه ضروری دانست و آن را مهم‌ترین استراتژی شرکت ورق خودرو توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد با اجرای بخشی از طرح‌های توسعه این شرکت و تولید محصولات ویژه بدنه نمایان خودرو (رویه) و دریافت نتایج مثبت و تست‌های آزمایشگاهی در صنایع خودروسازی و اخذ رقم قابل‌توجهی از سفارش‌ها، کشور از واردات این نوع محصولات بی‌نیاز شده و از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

همچنین ولدبیگی، مشاور رئیس مرکز مطالعات و پژوهش بازرگانی وزارت صمت نیز ضمن ابراز خرسندی از بازدید از پیشرفته‌ترین خط تولید ورق گالوانیزه و تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه خودرویی در کشور هدف از اجرای این طرح و بازدید از واحدهای استراتژیک صنعتی را دریافت دیدگاه‌ها و بررسی شرایط موجود و موانع و مشکلات جهت ارائه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم و موردنیاز صنایع با بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های بالقوه موجود عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز