خبرگزاری کار ایران

تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر تولید ورق رویۀ نمایان خودرو و تکمیل فولادسازی سپیددشت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۰۱

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در جریان بازدید از شرکتهای ورق خودرو و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بر تولید ورق رویۀ نمایان موردنیاز صنعت خودروسازی کشور و راه اندازی هرچه سریعتر واحد فولادسازی فولاد سفیددشت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عظیمیان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت ورق خودرو و دیدار با مدیران و کارکنان این شرکت ضمن قدردانی از عملکرد این شرکت گفت: اینکه در حال حاضر با تلاش کارکنان شرکت ورق خودرو، خودروسازان کشور به هیچ عنوان نیاز به واردات ورقهای موردنیاز بخش داخلی خودرو ندارند یک مزیت و دستاورد بزرگ برای کشور است.

مهندس عظیمیان در ادامه به طرحهای توسعۀ در دست اجرای شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: باید با اجرای توسعه‌های مدنظر در این شرکت که تنها تولیدکنندۀ ورقهای گالوانیزه خودرویی در خاورمیانه است، بخش اعظمی از ورق رویۀ نمایان مورداستفاده در صنایع خودروسازی کشور تولید شود.

وی افزود: در همین راستا بخش قابل توجهی از تجهیزات اصلی از قبیل دستگاه کنترل اتوماتیک لایۀ پوشش روی، دستگاه کشش ده تنی، تجهیز کنترل خودکار کیفیت سطحی ورق و تجهیزات مهم دیگری خریداری و تأمین شده‌اند. ضمن اینکه در این فرایند بخشی از تجهیزات موردنیاز نیز بومی سازی شده است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برنامه های توسعۀ این شرکت به طور مشترک با شرکتهای ایران خودرو، ساپکو، فولادمبارکه، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت طرف قرارداد انجام خواهد شد.

تأکید مدیرعامل گروه فولاد مبارکه بر اتمام هرچه سریعتر پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت

مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان بازدید از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بر اهمیت اتمام هرچه سریعتر پروژۀ فولادسازی این شرکت تأکید کرد.

وی در همین خصوص با اشاره به اینکه عملیات ساخت واحد فولادسازی و نصب تجهیزات این شرکت بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: مطابق برنامه، پیش بینی شده است که در نیمۀ دوم سال آینده با همت کارکنان و حمایتهای لازم، این بخش نیز به بهره برداری برسد.

وی در ادامه ضمن دیدار با مدیریت و کارکنان شرکت فولاد سفیددشت خاطرنشان کرد: به بهره برداری رسیدن واحد فولادسازی این شرکت گام دیگری در مسیر تحقق هدفگذاری گروه فولاد مبارکه در جهت حفظ سهم تولید بیش از ۴۵ درصدی فولاد کشور است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان این شرکت در تولید آهن اسفنجی گفت: با توجه به اینکه کارکنان واحد احیا مستقیم این شرکت تا پایان مهرماه حدود ۳۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید کرده اند و برنامۀ سالانه این واحد نیز تولید ۶۰۰ هزار تن است، باید شرایطی فراهم کرد تا این واحد نیز هرچه سریعتر به ظرفیت اسمی خود دست یابد.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تأمین آب موردنیاز این شرکت گفت: باید هرچه سریعتر پروژه‌های احداث تصفیه خانۀ آب شرکت که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته و همچنین انتقال پساب بروجن به شرکت و تصفیه و بازچرخانی آن در خطوط تولید به بهره برداری برسد.

گفتنی است در بخش پایانی هریک از این بازدیدها، طی جلسات جداگانه ای مدیرعامل گروه فولاد مبارکه و مدیران این شرکتها راهکارهای مربوط به مسائل مطرح شده را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز