خبرگزاری کار ایران

به منظورحفظ سهم ۵۰ درصدی تولید فولادکشور؛

فولاد مبارکه اصفهان ۶۶ درصد از سهام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را خرید

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۰۴

حضور فولاد مبارکه اصفهان در تکمیل چرخه فولاد در فلات مرکزی ایران باعثایجاد اشتغال هر چه بیشتر خواهد شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های خود براساس سند چشم انداز کشور و به منظورحفظ سهم ۵۰ درصدی تولید فولاد و توسعه و گسترش صنایع و ایجاد اشتغال در استان چهار محال و بختیاری، ۶۶ درصد از سهام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را خریداری کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: حضور فولاد مبارکه اصفهان در تکمیل چرخه فولاد در فلات مرکزی ایران، ‌این استان را به بزرگ‌ترین تولید کننده ورق‌های پوشش دار کشور تبدیل خواهد کرد و این موضوع علاوه بر توسعه صنایع جنبی در این منطقه باعثایجاد اشتغال هر چه بیشتر خواهد شد.

بهرام سبحانی اظهار داشت: به لحاظ اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان تأمین کننده مواد اولیه شرکت ورق خودرو چهارمحال است با تأمین نیاز این شرکت، ورق تولید شده به محصول با ارزش افزوده بالا‌تر تبدیل خواهد شد که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از واردات این محصول پر‌ارزش به کشور جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه در سال ۸۹ با سرمایه‌گذاری ۹۸ میلیون یورو و ۴۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که در حال حاضر به دلیل کمبود سرمایه در گردش سالانه حداکثر ۲۰۰ هزار تن تولید ورق گالوانیزه داشته است.

سبحانی افزود: با استفاده از دانش فنی و تجارب فولاد مبارکه، مصمم هستیم با تأمین مواد اولیه مورد نیاز و قطعات یدکی و اصلاحات لازم بتوانیم از تمامی ظرفیت این واحد استفاده نموده و در ادامه با اجرای طرح‌های بهینه سازی و توسعه، ظرفیت این شرکت را تا ۷۰۰ هزار تن افزایش دهیم.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این شرکت زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر را به صورت مستقیم و ۷۰۰۰ نفر را بطور غیر مستقیم فراهم نموده است که با توسعهٔ این شرکت فرصت‌های شغلی بیشتری در منطقه فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز