خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج خبر می‌دهد:

بریدن تیرهای چوپی با اَره برقی و سرقت سیم ها و ترانس های برق در چُرام

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۳۲۶

سرپرست اداره بر ق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از بُریده شدن 11 پایه چوبی برق فشار متوسط با اَره و سرقت شش دستگاه ترانسفورماتور در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان در بامداد امروز (سیزدهم شهریورماه) خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید حسن باقراصل" در حاشیه بازدید از این اتفاق  به رسانه ها اظهارداشت: 11 پایه چوبی برق فشار متوسط یکی از روستاهای حاشیه ای شهر چرام که جمعیت خانواری آنها به حدود 90 خانوار می رسد بامداد امروز ( سیزدهم شهریورماه ) با اَره، توسط فرد یا افراد نامعلومی و بصورتی عجیب و شگفت آور، بُریده شده بودند.

وی با بیان اینکه سیم های برق این شبکه برق رسانی، آلومینیوم بوده و توسط سارق یا سارقان بطور کامل جمع آوری و به سرقت رفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه شش دستگاه ترانسفورماتور نیز در شب گذشته و چند شب پیش هم در این منطقه و برخی از مناطق دیگر شهرستان چُرام به سرقت رفته است.

سرپرست اداره بر ق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان خسارات ریالی وارده به شبکه های توزیع نیروی برق از سوی سارقان در این سرقت را بیش از یک میلیارد تومان ذکر و یادآورشد: دلیل یا دلایل این سرقت ها  نامعلوم است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان چُرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز این استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان بیش از 15 هزار اشتراک برق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز