خبرگزاری کار ایران

پاوربانک شیائومی بهتره یا سامسونگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۳۰

اینروزها شاهد تعداد زیادی از وسایل الکترونیک هستیم که نیازمند شارژ هستند. گاهی این انرژی از طریق برق شهری تامین شده و گاهی نیز نیازمند استفاده از شارژرهای همراه هستیم. در این مطلب به سراغ پاوربانک‌های شیائومی و سامسونگ رفته‌ایم تا در نهایت ببینیم کدامیک برای شارژ محصولات دیجیتال مناسب‌ترند؟

پاوربانک‌های شیائومی

شیائومی اولین برندی است که برای خرید یک پاور بانک توسط فروشنده‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. این کمپامی محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید کرده است. طرفداران این برند با وجود طول بالای پاوربانک‌های شیائومی تا مدت‌ها نیاز دستگاه‌های خود به شارژ را برطرف کرده‌اند. 

پاوربانک شیائومی بهتره یا سامسونگ

همچنین به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالا مانند 20 هزار و 10 هزار میلی آمپری می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که باتری دستگاه‌های آنها نیازمند ظرفیت‌های بالاست. این مدل‌ها را می‌توانید در فروشگاه اورینسل ببینید.

شیائومی، در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، همواره تکنولوژی‌های مدرن را در محصولات خود به کار می‌برد. به عنوان مثال در جدیدترین پاوربانک‌های این کمپانی، قابلیت قرار دادن سیم کارت وجود دارد. با این وجود دیگر نیازی نیست که شما به دنبال یک مودم همراه برای خود باشید. تکنولوژی‌های جدید، روز به روز به محصولات تولید شده توسط این کمپانی اضافه شده و از اینرو همیشه جلوتر از دیگر برندها در حرکت است.

در کنار ویژگی‌های عنوان شده، می‌توانیم قابلیت حمل آسان را نیز اضافه کنیم. همچنین تنوع در طرح و رنگ‌های مدل‌های مختلف آن، در نهایت باعث رضایت تمام افراد با سلیقه‌های مختلف شده است. این موارد در کنار هم در نهایت باعث شده تا پاوربانک‌های شیائومی در دسته محصولات پرفروش موجود در بازار قرار بگیرند. اما آیا می‌توانیم آن را رقیب جدی برای پاوربانک‌های سامسونگ بدانیم؟ 

پاور بانک های سامسونگ

سامسونگ برندی آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند پس از تولید گوشی‌هایش، پای خود در میان لوازم جانبی نیز باز کرده است. تا جایی که این روزها سهم بزرگی از بازار به محصولات آن اختصاص داده شده است. همانند دیگر محصولات سامسونگ، پاوربانک‌ها نیز با کیفیت فوق ‌العاده بالایی تولید شده‌اند. در واقع همه ویژگی‌هایی که یک کاربر به آن احتیاج دارد را در آنها می‌بینیم. سامسونگ در طراحی محصولات خود نیز دقت زیادی می‌کند و در نهایت مدل‌هایی را تولید کرده که بتواند همه سلیقه‌ها را راضی کند. 

پاوربانک شیائومی بهتره یا سامسونگ

 پاور بانک‌هایی که توسط سامسونگ تولید شده و نمونه‌های آن نیز در فروشگاه اورینسل موجود است، معمولا جنس پلاستیک فشرده دارند تا در برابر ضربه‌های احتمالی مقاوم باشند. همچنین تعداد درگاه‌ها و چراغ ال ای دی ویژگی‌های این محصول را کامل کرده است.

پاور بانک سامسونگ یا شیائومی؟ انتخاب شما کدام است؟

امروزه اکثر مردم بیشتر زمان خود را در حال استفاده از گوشی های هوشمند می باشند. اما یکی از معضلاتی که کاربران درگیر آن هستند تمام شدن شارژ باتری دستگاهشان است. تقریبا از سال 2011 میلادی برای برطرف شدن این مشکل دستگاه هایی با نام پاور بانک وارد بازار شدند. این دستگاه ها با گذشت سال ها پیشرفته تر شد و در اندازه ها و ظرفیت های متفاوت عرضه می شود. بسیاری از کاربران برای خرید پاوربانک نیازمند اطلاعاتی از جمله ظرفیت های پاوربانک، وزن، توان خروجی و در نهایت قیمت های پاور بانک می باشند. ما در اینجا اطلاعات لازم برای خرید پاوربانک را ذکر کردیم. برای آنکه بتوانید مقایسه بهتری بین این دو برند داشته باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

•    بودجه 

قبل از هر چیز بودجه خود را در نظر بگیرید. با توجه به این مبلغ و مقایسه مشخصات محصولاتی که با آن هماهنگ است، در نهایت ببینید کدام برند برایتان مناسب‌تر است. 

•    طول عمر پاوربانک 

لوازم جانبی شیائومی مدت زمان طولانی‌تری نسبت به محصولات سامسونگ در بازار موجود شده است. بنابراین محصولات آن نسبت به سامسونگ طول عمر بالاتری را دارند. این موضوع را در مورد پاوربانک‌ها نیز می‌بینیم. 

•    شکل ظاهری

اگر شکل ظاهری یک پاوربانک برایتان مهم است، بهتر است به سراغ مدل‌های سامسونگ‌ها بروید. محصولات این برند معمولا لوکس‌تر و زیباتر هستند.

•    تعداد پورت‌ها

اگر وجود پورت‌های زیاد در پاوربانک برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ محصولات سامسونگ بروید.

نتیجه گیری

اکنون با مواردی که عنوان شد، راحت‌تر می‌توانید در مورد خرید این محصولات تصمیم گیری کنید. اما در نهایت همه چیز به خود شما بستگی دارد. باید تمام انتظارات خود را از پاوربانک در نظر گرفته و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. در فروشگاه اورینسل هم پاوربانک‌های شیائومی و هم سامسونگ موجود است که می‌توانید مشخصات مربوط به آنها را با هم مقایسه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز