خبرگزاری کار ایران

بهترین گوشی رو نسبت به جیبت بخر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۴۷

با پررنگ شدن نقش تکنولوژی و ارتباطات در زندگی این روزها، خرید گوشی موبایل مناسب با بودجه و نیاز هر فرد، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد بدل شده‌است. تنوع گوشی های میانرده دست شما را در انتخاب باز گذاشته، اما گاهی همین گستردگی حق انتخاب است که کار را دشوار می‌کند. هر برند سازنده ‌ی گوشی موبایل، محصولاتی با امکانات و بالتبع، قیمت های متفاوت پیش روی شما قرار می‌دهند.

بنابراین در هر بازه ی قیمتی، شما از هر برند موجود در بازار چندین گوشی موبایل را می‌توانید کاندیدا کنید. برای مثال ممکن است بخواهید گوشی با مبلغ حدودی ده میلیون تومان بخرید. برند سامسونگ چند گوشی با کاربری های متفاوت برای شما دارد. شیائومی گوشی هایی با امکانات متفاوت در این کلاس قیمتی به شما نشان می‌دهد. همینطور سایر برندها هر یک به لیست گوشی های موبایل منتخب شما اضافه می‌کنند. در این تعدد و تنوع گوشی های موبایل، ممکن است سردرگم شده و تصمیم نادرستی بگیرید.

در این مقاله قصد داریم راهنمای شما باشیم تا گوشی هوشمند مناسب بودجه خودتان را خریداری نمائید.

گوشی بالای 20 میلیون چی بخرم؟

اگر برای خرید گوشی محدودیت مالی ندارید و عملکرد گوشی موبایل برای شما اهمیت بیشتری دارد، حقیقت این است که ریسک خرید شما بالاتر است. با تصور این که «هر قدر پول بدی، همان قدر آش می‌خوری» ممکن است اشتباه بزرگی مرتکب شوید. همیشه به این شکل نیست که گران قیمت ترین گوشی های موبایل، بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار بدهند. بنابراین اگر شما قصد خرید یک گوشی پرچمدار و یا قاتل پرچمدار را دارید، بهتر است یک راست به سراغ گران ترین موبایل ها نروید. برای یک خرید مطمئن در این کلاس قیمتی، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

نقاط قوت گوشی مد نظر شما چیست؟

شاید بهتر باشد اول این سوال را از خودتان بپرسید که شما برای خرید گوشی پرچمدار، چه هدفی دارید؟ قصد عکاسی با گوشی موبایل را دارید؟ می‌خواهید بازی های سنگین گوشی موبایل را انجام بدهید؟ برای وبگردی نیاز به گوشی موبایلی دارید که سرعت اینترنت بالا و باتری قدرتمند داشته باشد؟ شاید هم یک صفحه نمایش بزرگ و دالبی ویژن می‌خواهید؟ حتی ممکن است یک گوشی همه فن حریف بخواهید.

پس از مشخص کردن توقع خودتان از گوشی موبایل پرچمدار، حالا باید به بررسی مشخصات گوشی های پرچمدار موجود در بازار بپردازید. برای این کار می‌توانید به سایت‌های معتبر جهانی مثل gsmarena.com مراجعه نمائید. اگر مطالعه‌ی مشخصات و تحلیل‌ها به زبان اصلی برای شما دشوار است، می‌توانید به سایت های معتبر داخلی که تحلیل‌های دقیقی ارائه می‌دهند، مانند سایت تسک میران (taskmiran.com)، رجوع کنید.

رقبا با این قیمت چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهند؟

یکی از مشکلاتی که برای خرید گوشی وجود دارد، تعصب افراد بر روی برندهای خاص است. اگر عملکرد یک برند گوشی موبایل طی سال‌ها خوب بوده، دلیل بر عملکرد ضعیف سایر برندها نیست. شرکت هایی مانند شیائومی، از زمانی که فعالیت خود را آغاز کردند، تا به امروز پیشرفت شگفت انگیزی را رقم زده‌اند. محبوبیت و آمار و فروش گوشی های شیائومی در سراسر جهان، گواه این پیشرفت است. از طرفی شاهد افت کیفیت گوشی های برخی برندها و یا قیمت بالا در برابر خدمات کمتر بودیم. پس بهتر است در انتخاب گوشی موبایل، مخصوصاً اگر هزینه‌ی زیادی پرداخت می‌کنید، تعصب را کنار بگذارید و تنها پرچمداران یک برند را مد نظر نداشته باشید.

خرید گوشی زیر 15 میلیون

با این بودجه، شما بین گوشی های بالارده و گوشی های پرچمدار قدیمی حق انتخاب دارید. معمولاً این گوشی‌ها طراحی و کیفیت ساختی در حد یک گوشی موبایل پرچم دار دارند. امکاناتی که گوشی های بالارده در اختیار شما قرار می‌دهند، تنها کمی با پرچمدار ها تفاوت دارد. در برخی موارد تنها یک یا دو مورد عملکرد ضعیف تری نسبت به گوشی های گران قیمت پرچمدار، دارند. اما باید توجه داشته باشید که همان یکی دو مورد که قدرت پایین تری دارند، کدام هستند؟ رضایت شما از گوشی بالارده تا چه اندازه به این مولفه وابسته است؟

گوشی های بالارده‌ شیائومی، معمولاً فراتر از قیمتی که بابت آن‌ها پرداخت می‌کنید، ارزش خرید دارند. برای مثال گوشی شیائومی 11 تی پرو 5 جی (Xiaomi 11 T pro 5G) یکی از بهترین گزینه ها برای خرید گوشی بالارده شیائومی به شمار می‌آید.

بهترین گوشی رو نسبت به جیبت بخر

در نگاه اول، طراحی و متریال به کار رفته در ساخت این گوشی شما را برای خرید شیائومی 11 تی پرو 5G متقاعد می‌سازد. اسنپدراگون 888 که به عنوان پردازنده مرکزی در گوشی های پرچمدار انتظارش را می‌کشیم، در این گوشی بالارده شیائومی به چشم می‌خورد. دوربین 108 مگاپیکسل و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های گوشی شیائومی 11 تی پرو 5 جی است.

البته که شیائومی با عرضه‌‌ی برخی گوشی های میان رده که ویژگی هایی بالاتر از انتظارمان داشتد، توانسته توجه ها را به سمت لاین گوشی های میان رده ی خود بکشاند. یکی از این گوشی ها، گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5 جی  (Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G) است. این گوشی بلافاصله پس از ورودش به بازار، توانست طرفداران بسیاری را پیدا کند. هایپر شارژ 120 واتی، چیزی نیست که در جعبه ی گوشی های میانرده ببینیم. اما شیائومی برای گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از این شگفتی ها، فروگذار نکرده است.

خرید گوشی موبایل زیر 7 میلیون تومان

خرید گوشی زیر 7 میلیون تومان احتمال خطای بسیار بالایی دارد. به دو دلیل:

  1. شما در حال پرداخت مبلغ بسیار بالایی نیستید و ممکن است حساسیت کمتری نشان بدهید. اما پرداخت مبلغی حدود 3 یا 4 میلیون هم برای خرید گوشی موبایل بی‌کیفیت، زیاد است.
  2. احتمالا با دیدن قمیت های بالای برخی گوشی ها، سطح توقع خود را از امکانات گوشی پائین می‌آورید.

شیائومی برای این رنج قیمت گوشی های میان رده و اقتصادی متفاوتی دارد. در همین کلاس قیمیتی شما می‌توانید یک گوشی موبایل خوش دست و کاربردی مانند شیائومی ردمی نوت 10 اس (Xiaomi Redmi Note 10 S) بخرید.

البته اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید، شیائومی گوشی هایی مانند ردمی 9 سی (redmi 9c) را برای شما دارد. اما در کنار گوشی های اقتصادی شیائومی یا سایر برندهایی معروف گوشی موبایل، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از برندهای تازه نفس غافل نشوید. گوشی های هوشمند هایسنس مدت زیادی نیست که در بازار گوشی موبایل حضور دارند. در همین مدت کوتاه نیاز قشر بزرگی از جامعه را برطرف ساخته‌اند.

بهترین گوشی رو نسبت به جیبت بخر

گوشی هایی مناسب پدرها و مادرها که استفادشان از گوشی محدود می‌شود به تماس ها و استفاده از شبکه های اجتماعی یا مشاهده فیلم، در لیست هایسنس یافت می‌شود. آنچه باعث می‌شود هایسنس انتخاب خوبی برای شما باشد، نه تنها قیمت مناسب این گوشی ها، بلکه حتی کیفیت ساختشان نیز هست. برای اعتماد به گوشی های هایسنس می‌توانید به اعتبار شرکت گارانتی کننده‎ ی آن، یعنی تسک میران، تکیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقایسه گوشی های موبایل و اطلاع از قیمت های بروز به وبسایت رسمی تسک میران به آدرس زیر سر بزنید.

www.taskmiran.com

 

برچسب ها :,,,,,,,,,

 

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز