خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره ی می بند 7

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۰۶

می بند 7 جدید ترین محصول شرکت شیائومی است که وارد بازار شده و در ایران نیز قابل خرید است.

می بند 7 وارد بازار شد

می بند 7 جدید ترین محصول شرکت شیائومی است که وارد بازار شده است. این محصول به تازگی در بازار بین المللی عرضه شده است. قطعا کشورهای بسیاری از این محصول استقبال خواهند نمود. تمام سری های می بند تا کنون طرفداران زیادی را در دنیا پیدا کرده اند. قیمت پایین و کیفیت بالا از ویژگی های مهم می بند می باشد.

  ویژگی های مهم این دستگاه عبارت است از تنوع در رنگ، نمایشگر بزرگ و صفحه نمایش زیبا، ضد آب بودن و وجود نرم افزارهای عالی برای کنترل سلامت. در این محصول 4 گزینه ی تازه برای تحلیل عملکرد ورزشی اضافه شده است. زمان ریکاوری، میزان اکسیژن لازم، فشار تمرینات و تاثیر تمرینات هوازی 4 گزینه جدید در می بند می باشند. در واقع با استفاده از این برنامه ها در حین ورزش شما یک مربی ورزشی حرفه ای در کنار خود خواهید داشت. 120 حالت مختلف ورزشی در برنامه های این ساعت وجود دارد. نسبت به نوع و مکان ورزشی شما باید حالت مختص به خود را انتخاب نمایید. به واسطه ی اندازه گیری کالری دریافتی و کالری مصرف شده، به راحتی می توانید تناسب اندام مورد نظر خود را به دست آورید.

کاربردی بودن و قیمت مناسب از دلایل مهم محبوبیت آن ها می باشد. این ساعت مچی هوشمند 37 دلار یعنی چیزی حدود یک و نیم میلیون تومان قیمت گذاری شده است. چند تغییر ظاهری و نرم افزاری در این سری از می بند به وجود آمده است که باعث کاربردی تر شدن آن شده است. اگر شما نیز اهل دنبال کردن و خرید تکنولوژی های جدید هستید حتما در این مطلب ما را همراهی نمایید.

 

طراحی ظاهری می بند 7

طراحی ظاهری سری 7 مشابه سایر سری ها است و حالت بیضی شکلی دارد. تنها تفاوت موجود در طراحی ظاهری این محصول بزرگ تر بودن صفحه نمایش آن می باشد. همان طور که می دانید سری های قبلی نمایشگر بسیار کوچکی را داشتند و این مورد یکی از معایب می بند به حساب می آمد. زاویه دید بسیار محدود بود و برخی از منتقدان این مورد را یک عیب بزرگ می دانستند. می بند 7 یک صفحه نمایشگر 62/1 اینچی دارد و همین باعث شده است تا زاویه دید به طرز چشمگیری بهتر از قبل باشد. می بند 6 دارای یک صفحه نمایشگر 56/1 اینچی بود. همین تفاوت در سایز نمایشگر تفاوت بزرگی را به وجود آورده است.

احتمالا درباره ی رنگ بندی این محصول نیز کنجکاو هستید. شیائومی در هفت رنگ متفاوت این می بند را وارد بازار می نماید. دو رنگ بسیار خاص و منحصر به فرد در این گروه وجود دارند. نام این رنگ ها عبارتند از استتار و فلورسنت، با استفاده از این رنگ ها می توانید جلوه ی خاص و منحصر به فردی را ایجاد نمایید. 5 رنگ ساده دیگر عبارتند از نارنجی، آبی، سبز، مشکی و سبز یشمی. در واقع می توان گفت تنوع کاملی در رنگ های این محصول جدید دیده می شود.

می بند 7  از لحاظ زیبایی صفحه نمایش نیز پیشرفته تر از سایر سری ها می باشد. 100 واچ فیس جدید با امکانات شخصی سازی در این محصول ایجاد شده است. اگر به مقایسه نمایشگرهای سری های قبلی با این سری بپردازیم، این موضوع را درمی یابیم که سری 7 جلوه های بصری بسیار باکیفیت تری را نسبت به سایر سری ها دارد. به طور کلی می توان گفت این محصول شکل ظاهری بهتر و زیبا تری دارد.

همه چیز درباره ی می بند 7

شکل 2شیائومی

چه نرم افزار و قابلیت هایی در این محصول موجود است؟

شیائومی یک نرم افزار بسیار کاربردی و مهم را در این سری از می بندها قرار داده است. شما می توانید با استفاده از این محصول سطح اکسیژن خود را اندازه بگیرید. در صورتی که اکسیژن خون کمتر از 90 باشد، این ساعت به شما هشدار می دهد. بیشتر ورزشکاران احتیاج زیادی به اندازه گیری اکسیژن خون خود دارند. در ورزش کوهنوردی اندازه گیری اکسیژن از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین اگر بعد از اپیدمی کرونا مشکلات ریوی گسترده ای پیدا نموده اید با استفاده از این دستگاه می توانید اکسیژن خون را اندازه گرفته و از به وجود آمدن عارضه جلوگیری نمایید.

می بند 7 امکاناتی مانند نمایش ساعت، قدم شمار، نشان دادن نوتیفیکیشن در صورت وصل بوده به گوشی همراه، برنامه کنترل گوشی همراه از راه دور، نشان دادن دمای هوا، کرنومتر، نشان گر میزان استرس، برنامه مخصوص بانوان، برنامه حالت های ورزشی مختلف، برنامه کنترل تنفس، برنامه کالری سنج،  برنامه اندازه گیری سطح اکسیژن خون،  برنامه کنترل شاتر برای عکاسی از راه دور و برنامه کنترل کیفیت خواب دارد. وجود تمام این برنامه ها در یک ساعت هوشمند تقریبا بی نظیر است. البته قیمت بسیار مناسب آن نیز مورد بسیار منحصر به فرد دیگر می باشد.

همه چیز درباره ی می بند 7

شکل 3ساعت هوشمند

نحوه ی استفاده از این دستگاه

برای استفاده کردن از این مچ بند هوشمند باید آن را از طریق بلوتوث به گوشی همراه خود وصل نمایید. البته قبل از آن باید برنامه مربوط به می بند را نیز بر روی گوشی نصب و راه اندازی کنید. پس از آن با یک اتصال بلوتوثی می توانید به راحتی از طریق می بند برنامه های گوشی خود را کنترل نمایید. عکاسی از راه دور و مشاهده کردن نوتیفیکیشن ها از جمله کاربردهای مهم این دستگاه می باشد.

فواید می بند 7 بر سلامتی

یکی از اصلی ترین فواید این محصول برای سلامتی کنترل اکسیژن خون و ضربان قلب می باشد. ما در طول روز فعالیت های بسیاری را انجام می دهیم. مشخص بودن ضربان و میزان اکسیژن می تواند هر لحظه ما را به میزان سلامتی بدن خودمان آگاه نماید. اگر قصد کاهش وزن دارید، برنامه ی کالری سنج این دستگاه می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. این برنامه تمام کالری دریافتی شما را مشخص می نماید. با شمارش کالری می توانید کنترل بهتری بر روی وعده های غذایی خود داشته باشید. در واقع می توان این محصول را یک کمک کننده برای لاغری به حساب آورد.

می بند 7 دارای امکاناتی برای سنجش میزان استرس می باشد. متاسفانه استرس موردی است که این روزها اغلب ما دچار آن هستیم. این عارضه باعث مشکلات جدی برای سلامتی جسم و روان ما می شود. این ساعت هوشمند با اندازه گیری میزان استرس به شما هشدار می دهد که در شرایط حادی قرار دارید. در این مواقع می توانید خود را از آن شرایط خارج نموده و اقدام به ریلکس تر شدن نمایید. البته تمرینات تنفسی در نرم افزار دستگاه وجود دارد که می توانید از آن برای آرام تر شدن استفاده کنید.

این ساعت هوشمند نوع تنفس و کیفیت خواب شما را نیز دنبال می کند. کیفیت خواب تاثیر زیادی بر سلامتی عمومی بدن دارد. در صورتی که خواب راحت و با کیفیتی را تجربه نکنید قطعا بعد از مدت زمان طولانی دچار عوارض جسمی خواهید شد. تمرینات تنفسی موجود در این دستگاه می تواند بر روی کیفیت خواب شما نیز تاثیر مثبتی داشته باشد. با خرید می بند 7 در واقع یک همراه همیشگی دارید که نگران سلامتی بدن شما است. برنامه های موجود برای بانوان نیز ویژگی های منحصر به فردی را دارند.

همه چیز درباره ی می بند 7

شکل 4 می بند

 

عمر باتری

کیفیت و عمر باتری می بندها یکی از موارد بسیار عالی می باشد. به جرات می توان گفت شرکت شیائومی در تولید و ساخت دستگاه هایی با عمر باتری بالا مهارت خاصی دارد. شما می توانید سالیان سال از این دستگاه استفاده نمایید و اصلا نگران باتری آن نباشید. باتری موجود در این محصول 180 میلی آمپر ساعتی می باشد. اگر به صورت معمول از ساعت استفاده نمایید تا ده روز نیاز به شارژ مجدد نخواهید داشت. به طور میانگین یک هفته می توانید بدون نگرانی از تمام شدن باتری از می بند خود استفاده نمایید.

 

فروشگاه شیائومی 360

مجموعه شیائومی 360 با عرضه بهترین و باکیفیت ترین محصولات دیجیتالی برند شیائومی در خدمت مشتریان عزیز می باشد. در حال حاضر خرید کالاهای دیجیتالی و کاربردی یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها می باشد. متاسفانه برخی از فروشگاه ها با عرضه کالاهای شیائومی به قیمت بسیار بالاتر از قیمت اصلی سبب متضرر شدن شهروندان می گردند. یکی از ویژگی های مهم شیائومی 360 عرضه محصولات با مناسب ترین قیمت ها می باشد. در واقع اگر به دنبال خرید محصولات شیائومی به قیمت اصلی و مناسب هستید، حتما خرید آنلاین از این مجموعه را انتخاب نمایید. خرید آنلاین محصولات دیجیتالی خود را در شیائومی 360 انجام دهید.

 با خرید می بند 7 از این فروشگاه می توانید از بالا بودن سطح کیفیت و مناسب بودن قیمت آن اطمینان حاصل نمایید. بعد از چندین سال عرضه محصولات اصل شیائومی اعتبار قابل قبولی را در حوزه فروش محصولات دیجیتالی به دست آورده ایم. ارسال سریع کالا و پشتیبانی کامل از محصولات سبب شده است تا مشتریان با یک بار خرید تبدیل به مشتری دائمی این مجموعه شوند. کیفیت در فروش حرف اول را برای ما می زند. در صورتی که هرگونه اشکال و نقص در کالای ارسالی وجود داشته باشد شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن کالا را بازگردانید. فروش ویژه و اقساطی برای برخی از کالاهای پرفروش در این مجموعه وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز