خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین میان رده های شیائومی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۴۷

سالیان متوالی بود که بازارهای ایرانی با برندهای کره‌ای همچون سامسونگ و ال جی پیوند عمیقی برقرار کرده بودند. در این میان برخی دیگر از برندها همانند سونی ژاپن و اپل امریکا نیز تاحدودی در کنار برندهای کره‌ای قد علم کرده و طرفداران خاص خود را داشتند، اما مدت کوتاهی است که گوشی های چینی با برند شیائومی‌ جای این برندهای شناخته شده را گرفته‌اند و به نظر می‌رسد کشور چین این بار علاوه بر ارائه محصولات ارزان قیمت به کیفیت آن‌ها نیز توجه نموده است.

علاوه بر قیمت و کیفیت باید به طراحی نمونه های جدیدتر نیز اشاره نمود که افراد بسیاری را ترغیب به خرید گوشی شیائومی‌ نموده‌اند. طراحی جدید و بسیار شکیل گوشی موبایل شیائومی‌ در کنار کیفیت و قیمت مناسب آن توانست بازار ایران و بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله هندوستان و خود کشور چین را از محصولات کره جنوبی و ژاپن پس گرفته و خود به عنوان یک محصول جدید و نوظهور که طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است پرچمدار تولید و فروش گوشی های نسل جدید بشود. در این مقاله به معرفی بهترین میان رده های شیائومی‌ می‌پردازیم.

گوشی های میان رده شیائومی

گوشی های شیائومی‌ در سه دسته مختلف به عنوان گوشی های پرچمدار، گوشی های میان رده و گوشی های اقتصادی قرار می‌گیرند. در این میان گوشی های میان رده باتوجه به طراحی زیبا و قیمت به صرفه‌ای که دارند و همچنین به علت قابلیت های بسیار زیادی که در طراحی آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است به محبوب‌ترین گوشی های بازار تبدیل شده‌اند.

اغلب گوشی های موبایل از برند شیائومی‌ به صورت میان رده بوده و تعداد محدودی از آن‌ها به عنوان گوشی های پرچمدار یا اقتصادی شناخته می‌شوند. باتوجه به نیاز بخش قابل توجهی از کاربران در خصوص آشنایی با گوشی های میان رده شیائومی‌ تصمیم گرفته‌ایم در ادامه بهترین میان رده های این شرکت محبوب و نوظهور در عرصه طراحی و تولید اسمارت فون‌ها را به شما معرفی کنیم.

شیائومی‌ پوکو  F3

شاید بهتر بود اگر شیائومی‌ Poco F3 را به عنوان یک مدل از گوشی موبایل شیائومی که در رده پرچمداران این برند قرار دارد معرفی می‌کردند، اما قطعا در مقایسه با نمونه های بسیار با ارزش‌تر و گران‌تر نمی‌توان چنین عملی را انجام داد. در این موبایل می‌توانید قابلیت های بسیار زیادی را مشاهده کنید که اصولا در گوشی های بالارده بکار می‌روند.

در خصوص قابلیت های گوشی موبایل شیائومی‌ پوکو اف سه می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرد که همراه با نمایشگر امولد همراه بوده و و از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید ویدئوهای خود را با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنید.

البته اغلب ویژگی های این مدل از گوشی شیائومی‌ با قابلیت های موجود در گوشی های میان رده قابل مقایسه است که در این خصوص می‌توان به حسگر اثر انگشت دستگاه و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی که تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کند اشاره کرد. البته اگر به شدت عاشق عکاسی هستید قطعا خرید این گوشی نمی‌تواند پاسخ معقولی به علاقه شما باشد.

قیمت گوشی موبایل شیائومی‌ مدل شیائومی‌ پوکو  F3 از سایر گوشی های میان رده همین برند بیشتر است، اما در هر صورت باید قیمتی کمتر از گوشی های بالارده را پرداخت کنید. از یاد نبرید که این مدل از گوشی شیائومی‌ دارای باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

بنابر مطالب فوق می‌توان مشخصات گوشی شیائومی‌مدل  Poco F3 را به صورت ذیل دسته بندی نمود:

  • چیپست: اسنپدراگون ۸۷۰
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع امولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین سلفی: سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
  • دوربین اصلی: سنسور عریض ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور فرق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی

 

شیائومی‌ می‌۱۱ لایت 4G

معرفی بهترین میان رده های شیائومی

موبایل شیائومی ‌Mi 11 Lite را می‌توان صرفا با گوشی موبایل گلکسی  S20 FE مقایسه کنید. در واقع شرکت چینی سعی کرده است با تضعیف برخی از مشخصات گوشی های بالا رده خود یک گوشی میان رده را وارد بازار کند. در این خصوص می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۷۳۲ جی، بین ۴ الی ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی اشاره نمود.

مدل فوق هرچند دارای قابلیت های ضعیف تری است و حتی باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر روی آن نصب شده با این حال همچنان به عنوان یک گوشی محبوب در بازار ایران و برخی از کشورهای آسیایی شناخته می‌شود. قدرت باتری این گوشی در مقایسه با سایر نمونه های پرمیومی‌ کاهش یافته است اما دوام بیشتری داشته و از این لحاظ می‌تواند رضایت کاربر را جلب کند. 

تصویربرداری با استفاده از دوربین های اصلی و سلفی این گوشی هرچند بسیار دقیق و با ذکر جزییات صورت نمی‌گیرد، اما بسیار مطلوب بوده و می‌توانید تصاویر خوش رنگ و لعابی را با استفاده از آن تهیه کنید.

همچنین می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد که درست مانند نمونه اخیر طراحی شده است. اگر به دنبال خرید یک گوشی شیک و میان رده از برند شیائومی‌ هستید اما نمی‌خواهید به اندازه خرید شیائومی‌ پوکو اف سه هزینه کنید این گزینه یک پیشنهاد ایده آل است.

مشخصات کلی این گوشی موبایل را می‌توان به صورت ذیل جمع بندی نمود:

  • چیپست: اسنپدراگون ۷۳۲ جی
  • حافظه رم: ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت
  • نمایشگر: ۶.۵۵ اینچ از نوع امولد، نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز
  • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین سلفی: سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
  • دوربین اصلی: سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی

شیائومی‌ ردمی‌ نوت ۹ پرو

معرفی بهترین میان رده های شیائومیردمی‌ نوت ۹ پرو را می‌توان محبوب‌ترین میان رده شیائومی‌ در یک سال اخیر دانست. با اینکه مدل های دیگری نیز از برند شیائومی‌ وارد بازار شده است اما ردمی‌ نوت نه پرو همچنان محبوبیت گذشته خود را حفظ کرده  و بازار پر رونقی هم دارد.

در این دستگاه دیگر خبری از پنل نمایشگر اولد یا امولد نیست، اما همچنان می‌توانید منتظر نمایشگری با نسبت ابعاد ۲۰:۹ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل باشید که به خاطر استفاده از پنل IPS، در خطر Burn-In نمی‌باشد. البته باید به یک لایه گوریلا گلس ۵ هم روی نمایشگر اشاره کرد که باعث شده است از آسیب دیدن و افتادن خط و خش روی آن جلوگیری کند.

از مهمترین مشخصات گوشی شیائومی‌ مدل ردمی‌ نوت ۹ پرو  می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ جی اشاره کرد که گزینه‌ای بسیار قدرتمند برای موبایلی در این رنج قیمت به حساب می‌آید. هرچند دوربین سلفی دستگاه بهترین چیزی نیست که در بازار پیدا می‌شود اما کمبودهای مربوط به دوربین اصلی را جبران کرده است.

نقطه قوت این دستگاه باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی است که بعد از فول شدن برای یک روز طولانی و پرمشغله دوام می‌آورد. بنابراین می‌توان مشخصات اصلی این دستگاه در مقایسه با نمونه های اخیر شامل موارد ذیل دانست:

  • چیپست: اسنپدراگون ۷۲۰ جی
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع IPS LCD
  • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین سلفی: سنسور ۱۶ مگابایتی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
  • دوربین اصلی: سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی، سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسی

پیشنهاد ما این است که برای خرید هر یک از میان رده های با کیفیت شیائومی‌ همینک به وب سایت دیجی پارس مراجعه کرده و نسبت به بررسی، مقایسه و خرید آنلاین گوشی موبایل مورد نیاز خود اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس https://digipars.co/ مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز