خبرگزاری کار ایران

بررسی نقاط قوت گوشی A21S در چه مواردیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۶۶

گوشی میان رده A21S سامسونگ یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند برند سامسونگ است که می توانید در بازار بیابید. با این حال، ویژگی های عالی این گوشی با در نظر گرفتن قیمت گوشی A21S شما را شگفت زده خواهد کرد.

گوشی میان رده A21S سامسونگ یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند برند سامسونگ است که می توانید در بازار بیابید. با این حال، ویژگی های عالی این گوشی با در نظر گرفتن قیمت گوشی A21S شما را شگفت زده خواهد کرد.

البته پیش از هر چیزی باید به شما بگوییم که این گوشی، بر خلاف گوشی A71 و A51 فاقد قابلیت اتصال به اینترنت 5G است. اگر یک گوشی میان رده با قیمت پایین می خواهید که قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را داشته باشد، خرید گوشی A51 را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی سریع A21s

گوشی A21S ویژگی های بسیار شبیه به گوشی A51S دارد ولی حافظه داخلی، رم، صفحه نمایش و پردازنده، از جمله نقاط ضعف این گوشی هستند. بنابراین، اگر به دنبال گیمینگ هستید، به شما توصیه می کنیم تا بدون توجه به قیمت پایین گوشی A21S، به سراغ یک گوشی قوی تر بروید.

بعضی از ویژگی های این گوشی حتی تفاوت زیادی با گوشی A71 ندارند. شاید مشخصات A71، روی کاغذ خیلی سرتر از A21S باشد، ولی در عمل و در هنگام انجام کارهای معمولی و حتی عکاسی در شرایط نوری خوب، تفاوت زیادی بین این دو گوشی احساس نمی شود. این در حالی است که قیمت A71 تقریبا سه برابر قیمت گوشی A21S است.

در اینجا می خواهیم ویژگی های مثبت گوشی A21S را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دوربین های گوشی A21S

پیش از هرچیزی به سراغ دوربین های گوشی A21S می رویم که از مهم ترین مزیت های این گوشی محسوب می شوند. با در نظر گرفتن قیمت گوشی A21S، داشتن چهار دوربین پشتی کمی عجیب است. دوربین پشتی اصلی این گوشی، دارای یک حسگر ۲ اینچی ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه هر پیکسل ۸/۰ میکرومتر است. این دوربین، یک لنز واید دارد که برای عکاسی معمولی مناسب است. حداکثر گشودگی دیافراگم گوشی A21S، مقدار f/2.0 است. بنابراین، این گوشی می تواند در نور کم، به خوبی عکاسی کند.

اگر بخواهیم این دوربین را با دوربین اصلی گوشی A51 مقایسه کنیم، باید بگوییم که تقریبا هیچ تفاوت محسوسی دیده نمی شود. البته دوربین اصلی گوشی A71 با دارا بودن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی روی کاغذ قوی تر به نظر می رسد ولی گوشی هایی که دوربین های دارای رزولوشن بالای ۱۶ مگاپیکسل دارند، معمولا مجهز به فناوری پیکسل سوزی بوده و هر چند پیکسل را به یک پیکسل تبدیل می کنند تا حجم عکس ها به منظور صرفه جویی در حافظه داخلی، کاهش یابید. بنابراین، تفاوت رزولوشن نمی تواند برتری خاصی برای A71 به حساب بیاید. با این حال، دوربین اصلی A71، دیافراگم روشن تری دارد و در نور کم، بهتر عکس می گیرد. همچنین، مجهز به فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز است. با در نظر گرفتن قیمت گوشی A21S در مقایسه با قیمت A71، این تفاوت ها اصلا به چشم نمی آیند.

گوشی A21S دارای سه دوربین پشتی دیگر است. دوربین های اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و میکرو ۲ مگاپیکسلی به همراه حسگر عمقی ۲ مگاپیسکلی، خیلی دوربین های قوی و خوبی نیستند ولی با در نظر گرفتن قیمت A21S، صرف مجهز بودن به همین دوربین ها نیز امتیاز محسوب می شود.

دوربین جلوی گوشی A21S نیز خیلی قوی نیست و تنها ۱۳ مگاپیکسل رزولوشن دارد و حداکثر بازشدگی دیافراگم آن،  f/2.2 است. این در حالی است که A71، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با همین میزان گشودگی حداکثری دیافراگم دارد.

بررسی نقاط قوت گوشی A21S در چه مواردیست؟

باطری ۵۰۰۰ میلی آمپری

شاید بتوان باتری گوشی A21S را برجسته ترین ویژگی این گوشی به حساب آورد. در حالی که ظرفیت باتری لیتیوم-یون جدا نشدنی این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر است، گوشی A71 مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است. گوشی A51 نیز تنها ۴۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت باتری دارد.

با اینکه قیمت گوشی A21S بسیار پایین است ولی باتری آن دارای قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی است. اگر به دنبال یک گوشی میان رده با باتری خوب هستید، به شما توصیه می کنیم که با خرید این گوشی به جای خرید گوشی A51، صرف جویی زیادی در پول خود بکنید. البته سرعت شارژ گوشی A21S خیلی زیاد نیست و نیم ساعت طول می کشد تا از حالت کاملا خالی تا ۲۶ درصد شارژ شود.

عمر این باتری به طور خیره کننده ای بالا است و تا عدد شگفت انگیز ۱۱۹ ساعت از فعالیت هایی روزمره و معمولی مثل صحبت کردن، پخش ویدئو و مرور وب، به میزان یک ساعت در روز پشتیبانی می کند. عملکرد این باتری در حالت استندبای نیز شگفت انگیز است.

اندازه صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی از نوع جدید AMOLED نیست ولی با در نظر گرفتن قیمت A21S این موضوع چندان اهمیتی ندارد. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی A21S، اندازه صفحه نمایش ۵/۶ اینچی آن است که تنها ۲/۰ اینچ از گوشی A71 سامسونگ و گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس، کوچکتر و ۴/۰ اینچ از صفحه نمایش گوشی A51 بزرگتر است. بنابراین اگر گوشی بزرگ دوست دارید، بهتر است به جای خرید گوشی A51 با دو برابر قیمت گوشی A21S، یک گوشی A21S بخرید تا تقریبا از مشخصات مشابه A51 به علاوه باتری بسیار بهتر، بهره مند شوید.

جمع بندی

گوشی A21S یکی از ارزان ترین گوشی های میان رده سامسونگ است و شاید عدم پشتیبانی از اینترنت 5G تنها نقطه ضعف آن در مقایسه با گوشی های گرانتری مثل A51 و A71 باشد. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ و ۵/۶ اینچی خود، دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که ساعت های برای شما کار می کند. همچنین، دوربین های این گوشی با در نظر گرفتن قیمت گوشی A21S، بسیار عالی هستند.

در صورتی که می خواهید یک گوشی میان رده ارزان بخرید، به شما توصیه می کنیم که از میان رده های بازار خود را جدا کنید و به سراغ A21S بیاید. شاید A21S در مقایسه با گوشی A71 روی کاغذ خیلی قوی به نظر نرسد ولی با توجه با قیمت گوشی A21S، تفاوت های این دو گوشی اصلا به چشم نمی آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز