خبرگزاری کار ایران

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۶۳

سامسونگ با تولید تازه ترین نسل از بهترین تلویزیون های کیولد 2022 بار دیگر سلطنت را به دست گرفت!

کیولدها از 2021 تنها 1 سال بزرگتر شدند اما در این مدت بهترین تغییرات و بروزرسانی ها را ازآن خود کرده اند به طوری که تشخیص آن ها با تلویزیون های معمولی به راحتی مشهود است. وجه مغایرت تلویزیون های کیولد 2022 با مدل های معمولی بازار در نقاط کوانتومی تشخیص داده شده و همین باعث شد بار دیگر این غول کره ای رکورد شکنی کند و بزرگترین رقابت دنیای تکنولوژی، یعنی کیولدها با اولدها را به میدان بیاورد. بهره وری بیشتر رنگ و درخشندگی بالای تلویزیون های کیولد باعث شده اند اولدها در این مورد کم بیاورند اما هنوز هیچ کدام از این دو تکنولوژی از گوی مسابقه کناره گیری نکرده اند.

اصطلاحی که برای تعریف یک تلویزیون QLED در نظر گرفته شده را بر دوش نقاط کوانتومی می گذاریم اما چه تعریفی از نقاط کوانتومی داریم؟ در واقع این نقاط قطر آن ها تنها 1 نانومتر است یعنی بسیار ریز و کوچک هستند اما قدرت این را دارند رنگ ها را به درخشان ترین شکل ممکن بر روی صفحه، نمایش بدهند. ترکیب هنر و تکنولوژی در اینجا موجب شده اندازه این نقاط در نمایش رنگ ها تاثیر داشته باشد یعنی هر چه نقاط کوانتومی بزرگتر شوند رنگ قرمز و هر اندازه کوچکتر شوند رنگ آبی را بهتر نمایش می دهند؛ حالا این نقاط به درستی می توانند نور مورد نیاز هر پیکسل را تولید و منتشر کنند پس در نتیجه درخشندگی این پیکسل ها منجر به درخشندگی صفحه نمایش خواهد شد.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

معرفی تلویزیون های کیولد سامسونگ، همان جشنی است که سامسونگ می خواست به راه بیندازد! با QLED طعم واقعی رنگ ها را بچشید و جان گرفتن جزئیات را به چشم خود نظاره گرباشید.

سامسونگ، OLED را به چالش می کشد!

ال جی و سامسونگ دو رقیب غول پیکر در میدان تکنولوژی هستند که همواره در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و اگر تبلیغات خوب و بد این روزها در گوشه و کنار دنیای دیجیتال را نادیده بگیریم هر کدام از آن ها به تنهایی توانسته اند به بازار نیمه جان تلویزیون ها روحی دوباره ببخشند. تا پلک بر هم می زنیم یک سال دیگر گذشت و سامسونگ نیز سری جدید از تلویزیون هایش را روانه بازار کرد که برخی از این مدل ها را در رقابت با اولدهای ال جی تولید کرده است، یعنی کیولدها، در واقع سامسونگ با این کار می خواهد بگوید اگر ال جی تنها به نمایش رنگ های مشکی اهمیت می دهد، من به تمام رنگ ها جان می دهم. همانطور که اشاره کردیم تلویزیون های کیولد از نقاط کوانتومی استفاده می کنند که در کنار درخشندگی بالای رنگ ها، پایداری و دوام زیادی را نیز برای پیکسل ها به ارمغان می آورند و در مقابل OLED ها را داریم که از فناوری Self-lite بهره می برند که تلویزیون را مستعد پخش تصویری زیبا و واضح می سازد.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

اگر شایعه سوختگی پیکسل در میان تلویزیون های اولد رنگ حقیقت به خود بگیرد، یک امتیاز به ضرر ال جی خواهیم داشت، در واقع به دلیل اینکه در اولدها هر پیکسل به صورت جداگانه و به خودی خود روشن می شود و نور مورد نیازش را از منبع جداگانه دریافت نمی کند احتمال سوختگی پیکسل در آن صفر نیست، به عنوان مثال یک تلویزیون اولد می تواند دقیق در جای آرم کانالی که همیشه تماشا می کنید سوختگی پیسکل به وجود بیاورد و این درست به گونه ای است که این لوگوی شبکه همواره در این قسمت روی صفحه نمایش باقی می ماند اما خبر خوبی که برای شما داریم این است که تا به امروز در تلویزیون های کیولد موردی مشابه این مشاهده نشده است و همین می تواند گواهی بر طول عمر بالای یک تلویزیون کیولد باشد. با تمام این تفاسیر اگر تصمیم شما در خرید تلویزیون قطعی نشده است با ما در ادامه این متن همراه باشید.

برای مشاهده تلویزیون های سامسونگ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://zhyarkala.com/tv/samsung-tv/

قابلیت هایی که به کیولد ارزش خرید می بخشند

یک تلویزیون کیولد، بهشتی برای هنرمندان است! ماموریت سامسونگ از جایی شروع شد که ایده تولید صفحه نمایشی با رنگ های درخشان در ذهن خلاق مهندسانش چشمک زد و از آنجا بود که ما با قابلیت های منحصر بفرد این نوع تلویزیون ها آشنا شدیم. مهمترین مشخصه تلویزیون های کیولد سامسونگ درخشندگی رنگ آن ها به واسطه نقاط کوانتومی است یعنی رنگ ها در آن به قدری واقعی اند که که انگار روبروی صحنه حضور دارید نه جلوی تلویزیون!

ویژگی دیگری که ما به بهبود آن چشم دوخته بودیم بهبود کنتراست بود و البته سامسونگ ما را ناامید نکرد. در تلویزیون های معمولی برای تماشای یک فیلم در اتاق باید ابتدا پرده ها را بکشیم نور اتاق را تنظیم کنیم و ... تا اینکه بتوانیم تصویری درست از صحنه ها را پیش رویمان ببینیم اما سامسونگ در تلویزیون های کیولد 2022 خودش با ارائه کنتراست بی نهایت در شب و روز یعنی محیط های تاریک و روشن این مشکل را برطرف کرده است؛ پس با این اوصاف فرقی نمی کند در چه محیطی به تماشای این تلویزیون های کیولد بنشینید در هر صورت تصاویری واقعی و خیره کننده را مشاهده خواهید کرد.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

یکی از موارد بغرنج در تماشای تلویزیون زاویه دید نامناسب است یعنی اگر 5 نفر نشسته باشند که تلویزیون تماشا کنند یا بازی کنند تنها دو نفر روبرو می توانند دقیق و درست آنچه که در حال نمایش است را ببینند اما سامسونگ در ساخت تلویزیون های کیولدش سعی داشته این مشکل را نیز تا حد زیادی برطرف سازد و ظاهرا به موفقیت رسیده است. با خرید تلویزیون کیولد، هر کجا که بنشینید بهترین جا است؛ در واقع کیفیت تصویر یکدست و بدون تغییر آن در حین بازی یا تماشای فیلم هیجان انگیز شما را متحیر می سازد.

کدام تلویزیون کیولد را انتخاب کنیم؟!

مدل تلویزیون

رفرش ریت تصویر

پورت HDMI 2.1

تلویزیون سامسونگ Q60B

50HZ

تلویزیون سامسونگ Q70B

120HZ

تلویزیون سامسونگ Q80B

120HZ

تلویزیون سامسونگ LS03B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN85B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN90B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN95B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN700B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN800B

120HZ

تلویزیون سامسونگ QN900B

120HZ

 

 

Q60B، اقتصادی ترین کیولد سامسونگ 2022

اگر بگوییم این روزها زندگی بدون تلویزیون دشوار است بیراه نگفته ایم اما ممکن است برخی از کاربران بدون تلویزیون گیمینگ نیز بتوانند بهترین استفاده را از یک تلویزیون جدید داشته باشند پس خوشحالیم به شما بگوییم تلویزیون Q60B اقتصادی ترین و خوش قیمت ترین کیولد سامسونگ در سال 2022 است. این تلویزیون با رفرش ریت 50 هرتز و پنل کوانتوم در یک صفحه نمایش LED به میدان رقابت آمده است. سامسونگ برای این تلویزیون جدید از پردازنده نیرومند کوانتوم فورکی «Quantum Processor 4K» استفاده کرده است که توانایی پردازش و تجزیه و تحلیل محتوای تصویری را با قدرت بالا دارد. در بخش دیگری از قابلیت های این تلویزیون اشاره داریم به تازه ترین امکاناتش مانند کنتراست Dual LED و فناوری صدای Q Symphony که منشا ظهور زیبایی و هیجان خواهند بود.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

تلویزیون  Q60B سامسونگ نتیجه تدبیر جامع این برند در استفاده از نقاط کوانتومی و کیفیت فورکی است که در حال حاضر در اندازه های مختلفی روانه بازار شده و کاربرانی که انتظار یک تلویزیون گیمینگ را ندارند می توانند با قیمتی مناسب آن را در ژیار کالا خریداری کنند. البته قبل از خرید اطلاعات لازم را از کارشناسان ما در بخش پشتیبانی فروش دریافت نمایید. قیمت این تلویزیون کیولد در سایت Samsung حدود 1.199.000 دلار تعیین شده است.

Q70B، از بهترین تلویزیون های کیولد 2022

شاید برایتان سوال پیش آمده که اینهمه تلویزیون کیولد سامسونگ چه تفاوتی با هم دارند و چرا هر کدام در مدل نامبری جداگانه عرضه می شوند؟! در واقع تفاوت در سه مدل تلویزیون کیولد سامسونگ یعنی Q60B، Q70B و Q80B ابتدا در قیمت و سپس در مشخصات و قابلیت های جدید است، یعنی اگر شما از تلویزیون Q60B ردشوید یعنی از خرید آن منصرف شوید و Q70B را جایگزین کنید یک تلویزیون گیمینگ به دست آورده اید پس اگر هدفی که برای خودتان تعیین کرده اید شامل بازی کردن در یک صفحه نمایش فوق العاده درخشان و زیبا می شود پیشنهاد می کنیم خرید تلویزیون سامسونگ Q70B را فراموش نکنید. Q70B با رفرش ریت 120 هرتز از قابلیت next generation gaming پشتیبانی می کند. در این تلویزیون همانند مدل قبلی خودش یعنی Q60B پردازنده کوانتوم فورکی دست به کار شده و یک میلیارد رنگ گسترده ترین پالت رنگین کمان را در نمایشگر گسترده می سازند.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

حقیقت انکدار ناپذیری که این تلویزیون و همرده هایش را در بر گرفته سیستم صوتی نسبتا کم قدرت آن هاست البته کم قدرت که می گوییم در مقایسه با تلویزیون های نئوکیولد منظورمان است که دارای خروجی صوتی 60 تا 90 وات می باشند؛ با این حال Q70B ساندبار و سیستم صوتی پیشرفته و معمولی را ساپورت می کند تا از این طریق کاربر بتواند قدرت صدا را افزایش بدهد. سامسونگ برای این تلویزیون جدید سری 7 قیمتی 100 دلار بیشتر از Q60B یعنی 1299 دلار تعیین کرده است.

آخرین و پرچمدار کیولدهای 2022

اکنون تنها چند ماه از ورود بهترین تلویزیون های کیولد 2022 به بازار می گذرد و در این مدت کوتاه Q80B به عنوان پرچمدار انتخاب شده است. طراحی این تلویزیون تا حدودی شبیه به Q70B می باشد اما از نظر مشخصات و قیمت کمی بالاتر است و می توانید به عنوان یک مدل گیمینگ عالی به آن اعتماد کنید. میزان روشنایی بیشتر، رفرش ریت بالای تصویر و نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ غنی از برجسته ترین قابلیت های این تلویزیون کیولد سامسونگ به شمار می آیند. رخداد بزرگی که در ساخت این کیولد سامسونگ به وقوع پیوسته افزایش قدرت صدای آن است که از 20 وات به 60W رسیده و این یعنی تلاش های بی وقفه سامسونگ نتیجه داده. این سیستم قدرتمند می تواند تمام منزل شما را با صدای فراگیر در بر بگیرد. با این وجود اگر قصد خرید بهترین کیولد را دارید اما به خاطر صدای نسبتا کم آن ها از خرید منصرف شده اید ما تلویزیون Q80B را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون قیمتی بالاتر از دو مدل هم خانواده خودش دارد و در سایت سامسونگ قیمت آن 1499 دلار درج شده است.

برندهای دیگری که به فناوری کیولد تکیه کرده اند:

فناوری نوظهور QLED این روزها تنها در انحصار سامسونگ نیست و برندهای دیگری نیز مانند شیائومی به استفاده از آن روی آورده اند اما این چیزی از ارزش های سامسونگ کم نمی کند. تصاحب کیولد توسط شیائومی از تولید تلویزیون Q1 شروع شد که یکی از بهترین های بازار رقابتی است و همانطور که از نام آن پیداست از فناوری کوانتوم دات استفاده می کند. بدون هیچ تعارفی می گوییم که قیمت تلویزیون های کیولد شیائومی به نسبت مدل های سامسونگ بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و این دلیلی بر به اندازه کافی خوب نبودن این تلویزیون ها نیست بلکه شیائومی طبق عادت دیرینه خودش قیمتی مناسب تر از سایر برندها مانند سامسونگ یا ال جی برای محصولاتش تعیین می کند که این را می توانیم زبان بازاریابی مخصوص به XIAOMI نامگذاری کنیم.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

بهترین تلویزیون کیولد شیائومی در حال حاضر Q1 است که از فناوری کوانتوم دات استفاده می کند و این ذرات جادویی طبق فرمانی که به آن ها داده شده است درخشندگی فوق العاده ای به نمایشگر می بخشند. حقیقت این است که شیائومی در این تلویزیون های کیولد خودش تنها به نمایش اکتفا نکرده است و قابلیت های گیمینگ را نیز چاشنی این امکانات ساخته تا یک کاربر خوش سلیقه امروزی بتواند با یک تیر چند نشان بزند و تلویزیونی با قیمت مناسب، تصویر زیبا و قابلیت های گیمینگ خریداری کند.

نقل قول: سامسونگ می گوید کیولد را خلق کردیم تا ریزترین جزئیات را از دل تاریکی ها بیرون بکشیم و در ترکیب با فورکی منظره ای خارق العاده که تا به حال تصورش را نکرده اید بر روی صفحه، به نمایش بگذاریم.

پایان بررسی جدیدترین تلویزیون های کیولد 2022

شعار سامسونگ برای QLED «نوآوری جدید در صنعت تلویزیون» است؛ پس این صوال برای ما پیش می آید که از یک تلویزیون چه می خواهیم؟ در حقیقت انتظار هر کاربری از یک تلویزیون نمایش عالی است و در این رابطه می توانیم بگوییم کیولد جزئیات را از دل تاریکی بیرون می آورد و به شما نشان میدهد. پر فروش ترین تلویزیون های کیولد در سال 2022 به دو دسته تقسیم می شوند: گیمینگ و معمولی. سامسونگ در میان کیولدهای خودش تنها یک مدل معمولی دارد با رفرش ریت 50 هرتز که تلویزیون Q60B می باشد و بقیه تلویزیون ها به معنای واقعی گیمینگ هستند.

با بهترین تلویزیون های کیولد 2022، طعم رنگ ها را بچشید!

کوانتوم دات تکنولوژی نوظهوری است که به رنگ ها جانی دوباره می بخشد و هر آنچه نور و روشنایی در صفحه وجود داشته باشد به رنگ های بی نقط تبدیل می کند. برای گیمرها دانستن این نکته ضروری است که جزئیات ضروری در بازی شما تنها در یک تلویزیون کیولد می تواند به درستی خود را نشان بدهد و برای علاقه مندان به نقاشی و طراحی انواع تلویزیون های کیولد فریم سامسونگ می تواند یاوری بلند مدت باشد. ژیار کالا طیف گسترده ای از بهترین تلویزیون های کیولد 2022 را دسته بندی کرده که می توانید با توجه به بودجه خودتان خریداری کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز