خبرگزاری کار ایران

پرفروشترین تلویزیون سامسونگ 2022 با کیفیت تصویر 8k

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۵۳

تلویزیون سامسونگ 65QN800B

تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 65QN800B محصول سال ۲۰۲۲ برند سامسونگ است. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از مهمترین فاکتور ها در خرید تلویزیون است. قیمت بهترین تلویزیون های 2022 سامسونگ بستگی به امکانات و کیفیت تصویر آنها دارد.

این تلویزیون در سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ به بازار عرضه شده است و می‌تواند کیفیت تصویر فوق‌العاده را برایتان نمایش دهد. در مورد تلویزیون 65QN800B باید گفت که این محصول به کیفیت تصویر فوق‌العاده مجهز شده است و می‌تواند محتواها را با تراکم پیکسلی 8K و بیش از ۳۳ میلیون پیکسل برایتان نمایش دهد. اگر قصد خرید تلویزیون ۲۰۲۲ 8K دارید حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65QN800B به خاطر داشتن کیفیت تصویر 8K می‌تواند تمامی محتواها را با بالاترین سطح کیفیت برای تان نمایش دهد. این کیفیت تصویر به عنوان یکی از پیشگامان کیفیت و فناوری‌ها در دنیای امروز شناخته شده است. به طور کلی بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ شما بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی دریافت می‌کنید زیرا این تلویزیون به رزولیشن ۴۳۲۰ * ۷۶۸۰ پیکسل مجهز شده است و تمامی جزئیات محتواها را برایتان نمایش میدهد.

تلویزیون اسمارت 65QN800B دارای صفحه نمایش ۶۵ اینچ است و به فرمتهای تصویری مختلفی مجهز شده است علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده باید به سیستم صوتی قدرتمند این محصول نیز اشاره داشته باشیم. به طور کلی در این تلویزیون ۷۰ وات توان صوتی دریافت می‌کنید و می‌توانید تمامی محتوا را با کیفیت بینظیر بشنوید. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65QN800B دارید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید در ادامه برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم. برای اطلاع از قیمت تلویزیون سونی و ال جی و سامسونگ میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و تمامی مدل ها رو با هم مقایسه کنید.

طراحی تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ QN800B

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65QN800B در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و می‌تواند تلفیقی از هنر و زیبایی را برای خانه شما ایجاد کند. شرکت ال جی همانند شرکت سامسونگ در طراحی تلویزیون های OLED دقت خیلی زیادی را به خرج میدهد. قیمت تلویزیون ال جی OLED کمی بالاتر از تلویزیون های ال ای دی این برند است چون این مدل ها پرچمدار هستند و از کیفیت و امکانات بیشتری برخوردار هستند. این تلویزیون سایز صفحه نمایش بزرگی دارد و شما می‌توانید از این محصول برای محیط‌های بزرگ و متوسط استفاده کنید.

به طور کلی برند سامسونگ این مدل از تلویزیون‌های خودش را در سال ۲۰۲۲ در سایزهای ۶۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ تولید و به بازار عرضه کرده است. تلویزیون 65QN800B از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است و می‌تواند دکوراسیون خانه شما را دگرگون کند. این تلویزیون دارای صفحه‌نمایش تخت است و زاویه دید گسترده ای دارد. می‌توانید با خیالی آسوده این تلویزیون را در هر گوشه ای از خانه خود قرار داده و سپس محتوا را با زاویه دید گسترده مشاهده کنید. تلویزیون نئوکیولد سامسونگ مدل 65QN800B هیچگونه نور یا انعکاسی از لامپ‌ها را بر روی صفحه نمایش قرار نمی‌دهد.

فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز با مشاهده برنامه‌ها می‌پردازید می‌تواند کیفیت فوق العاده تصاویر را مشاهده کنید. بدنه تلویزیون 65QN800B ضخامت بسیار کمی دارد و حتی فریمی که در اطراف تلویزیون طراحی شده است کاملاً باریک است و هیچگونه حواس پرتی برایتان ایجاد نمی‌کند رنگ بدنه تلویزیون به رنگ مشکی است و به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شود.

پرفروشترین تلویزیون سامسونگ 2022 با کیفیت تصویر 8k

کیفیت تصویر تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 65QN800B

کیفیت تصویر تلویزیون های سونی و سامسونگ در بعضی از مدل ها نزدیک به هم است ولی قیمت تلویزیون سونی در مدل های هم رده با شرکت سامسونگ، کمی بیشتر است. تلویزیون سامسونگ 65QN800B به فناوری صفحه نمایش نئو کیولد مجهز شده است و توانسته است با تلفیق فناوری‌های جدید کیفیت تصویر بی نظیر را برایتان ایجاد کند. در دنیای تکنولوژی هر سال شاهد این هستیم که تمامی برندها تلویزیون‌های خودشان را به امکانات و قابلیت‌های گسترده مجهز می‌کنند.

امسال نیز برند سامسونگ تلویزیون مدل 65QN800B را به کیفیت تصویر 8K مجهز کرده است و همین موضوع باعث شده است شما بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ بتوانید جزئیات بیشتری از محتواها را مشاهده کنید. این تلویزیون در مقایسه با یک تلویزیون 4K معمولی ۴ برابر رزولوشن بیشتری دارد و در نتیجه جزئیات بیشتری برایتان نمایش داده و رنگ‌ها از دقت بیشتری برخوردار هستند.

مهمترین نکته که باعث شده است این تلویزیون بتواند کیفیت تصویر فوق‌العاده برایتان ارائه دهد وجود فناوری Neural Quantum Processor 8K باشد. این پردازنده یکی از مهمترین بخش‌های تلویزیون محسوب می‌شود و می‌تواند عملکرد و کارایی قدرتمندی را برای تلویزیون ایجاد کند. در این تلویزیون شما تمامی محتوا را با کیفیت بسیار بالا مشاهده می‌کنید و تمامی تصاویر ارتقا پیدا می‌کنند و رزولوشن آن‌ها افزایش می‌یابد.

پرفروشترین تلویزیون سامسونگ 2022 با کیفیت تصویر 8k

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN800B

تلویزیون سامسونگ مدل 65QN800B علاوه بر اینکه تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد می‌تواند تمامی محتواهای صوتی را نیز با بالاترین سطح قدرت و کیفیت برایتان ارائه داده و شما تجربه شنیداری بی نظیر را دریافت می‌کنید. این تلویزیون ضخامت بسیار کمی دارد اما با این حال به سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است به طور کلی تلویزیون 65QN800B دارای بلندگوهای ۴.۲.2 کانال است و می‌تواند ۷۰ وات توان خروجی را برایتان ارائه دهد. این قدرت صوتی برای سایز ۶۵ اینچ گزینه بسیار فوق العاده ای محسوب می‌شود. این بلندگو‌های قدرتمند می‌تواند تجربه شنیداری متفاوتی را برایتان ایجاد کند.

البته باید به این موضوع اشاره داشت که وجود فناوری‌های صوتی مختلف بر روی کیفیت صدای تلویزیون نقش بسیار مهمی دارند به عنوان مثال با وجود فناوری Dolby Atmos شما می‌توانید صدا را با کیفیت بسیار بالاتری دریافت کنید و در هر گوشه ای از خانه خودتان که باشید صدا به صورت رسا و واضح دریافت کنید. همچنین در این تلویزیون صدا و تصویر به صورت کاملا همزمان و هماهنگ با یکدیگر ارائه می‌شود.

سیستم عامل و امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 65QN800B

تلویزیون اسمارت ال سامسونگ مدل 65QN800B از قابلیت اشتراک گذاری هوشمند برخوردار است و شما می‌توانید با خرید این تلویزیون صفحه نمایش تلویزیون را به قسمت‌های مختلف تقسیم بندی کرده و در هر قسمت ورودی متفاوتی را مشاهده کنید. برند سامسونگ در تلویزیون 65QN800B نسخه جدید سیستم عامل تایزن را به کار برده است با وجود این قابلیت شما زندگی هوشمند و مدرن را تجربه می‌کنید و می‌توانید به دنیایی از برنامه‌ها و داده‌ها دسترسی داشته باشید.

حتی می‌توانید در وب سایت‌های اینترنتی به جستجو بپردازید و محتوای مورد علاقه خودتان را حتی بدون تایپ کردن به راحتی پیدا کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65QN800B به دستیارهای صوتی گوگل و الکسا مجهز شده است از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و می‌تواند دنیای سرگرمی‌ها را برایتان ارائه دهد شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید و برنامه‌های یوتیوب و نتفلیکس YOUTUB و NETFLIX را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. این امکان برای شما فراهم شده است که این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز