خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خواستار شد؛

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به زوجین مساعدت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۱۳

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان هشترود فرماندار این شهرستان خواستار مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به زوجین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علیرضا توری بیان این مطلب گفت: «با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توری اضافه کرد: بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم مطابق مقررات مربوطه انجام  خواهد پذیرفت.

فرماندار هشترود متذکر شد:درخصوص واگذاری زمین و مسکن به خانوارهای مشمول دریافت، مساحت قطعه واگذاری حداکثر ۲۰۰متر و واگذاری زمین با قیمت کارشناسی  و پرداخت آن پس از دو سال استراحت بصورت اقساط هشت ساله خواهد بود.

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد:

همچنین بر این اساس امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن خانوار برای خانواده‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر فراهم گردیده و این خانواده‌ها می‌توانند صرفا برای بار دوم از کلیه امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند.

توری بیان کرد: در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر؛ متقاضیان به اداره راه و شهرسازی  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۱۵۲۶۲۷۰۴۷ تماس حاصل فرمایند.

نماینده عالی دولت در ادامه به برنامه ریزی دقیق در مورد مناسب سازی اوقات فراغت دانش آموزان پرداخت و  ادامه داد: برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که مورد هجمه دشمنان هستند از موضوعات مهمی است که باید به جد توسط متولیان پیگیری و در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی ها باید هدفمند ودر جهت استفاده از انرژی جوانان در مسیر درست باشد تا موجب کاهش آسیب ها شود.

علی رضا توری تاکید کرد: دستگاه های مرتبط بااوقات فراغت باید برنامه ریزی لازم برای این ایام داشته باشند و به لحاظ کمی وکیفی بستر لازم برای این موضوع مهم فراهم تا شاهد حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه ها باشیم.

توری تصریح کرد: دستگاه ها باید در این جهت به وظایف خود عمل کنند تا زمینه برای شبکه های ماهواره ای و آسیب های اجتماعی فراهم نشود.

وی بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی،ورزشی،فنی وحرفه ای و برنامه های غنی به لحاظ محتوایی جهت جذب جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز