خبرگزاری کار ایران

محبوب ترین لوازم در آشپزخانه خانواده های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۴۵

لوازم و محصولات آشپزخانه متعددی وجود دارد که استفاده از هرکدام در مواقع لزوم توسط کدبانوهای منازل در نظر گرفته می‌شود؛ از جمله مهم‌ترین آن‌ها توستر نان، چای ساز و غذاساز است. همان‌طور که می‌دانید، انتخاب کلیه‌ی لوازم آشپزخانه نیاز به بررسی جنبه‌های مختلف دارد که شاید یکی از اصلی‌ترین آن، توجه به برند انتخابی باشد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی این سه قلم از لوازم آشپزخانه صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرکز فروش فوق‌العاده معتبر برای خرید توستر نان، غذاساز و چای‌ساز اشاره خواهیم کرد.

معرفی انواع توستر نان

همان‌طور که می‌دانید، این وسیله از جمله ضروریات هر آشپزخانه است که می‌توان آن را در برندها و مدل‌های مختلف تهیه کرد. ما در ادامه به بهترین مدل این وسیله‌ پرکاربرد اشاره می‌کنیم تا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنید:

  •  توستر بوش مدل TAT8613: این دستگاه نان برشته‌کن از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است که از جمله می‌توان به یخ‌زدایی حرفه‌ای نان اشاره کرد. همچنین قابلیت تنظیم دما نیز در این دستگاه به‌طور کامل در نظر گرفته شده است.
  •  توستر نان جیپاس GCM5429: اگر به یک دستگاه توستر قوی نیاز دارید که قابلیت پخت سریع، حتی در 30 ثانیه را داشته باشد، می‌توانید از این برشته‌کن نان بهره ببرید. جنس این دستگاه توستر نان از استیل و از یک صفحه‌ی 8 اینچی برخوردار است.
  •  توستر فیلیپس مدل HD 2581 830W: از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دارای بودن 8 درجه حرارت برای تست نان اشاره کرد. توان این توستر نیز در حد 830 وات است که مصرف انرژی بسیار خوبی نیز دارد.

نحوه انتخاب بهترین توستر نان

برای این‌که بتوانید یک توستر فوق‌العاده مناسب انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید تا در نهایت بهترین دستگاه را خریداری نمایید:

  1.  یک توستر حتماً باید سطح نان را به‌طور کاملاً یکنواخت برشته کند.
  2.  قابلیت تنظیم دما را در این دستگاه حتماً در نظر بگیرید.
  3.  برق مصرفی توستر نباید بیش از اندازه باشد.
  4.  انتخاب یک توستر با ظاهر مناسب نیز دارای اهمیت است.
  5.  توستر انتخابی باید قابلیت شستشوی راحت داشته باشد.

محبوب ترین لوازم در آشپزخانه خانواده های ایرانی

معرفی انواع چای ساز

چای ساز دستگاهی است که تکنولوژی چندان پیچیده ای ندارد و تنها از دو جزء قوری و کتری تشکیل شده است. چای دوست‌داشتنی‌ترین نوشیدنی ما ایرانی‌هاست و برای تهیه آن می‌توان از انواع و اقسام دستگاه چای‌ساز استفاده کرد؛ اما شاید در حال حاضر که قصد خرید این وسیله را دارید، از برندها و مدل‌های مناسب این وسیله بی‌اطلاع باشید؛ لذا در ادامه به معرفی بهترین دستگاه‌های چای‌ساز خواهیم پرداخت:

 چای ساز بوش مدل TTA-5883: جنس این دستگاه از استیل است و توان مصرفی آن 1800 وات بوده و دارای سیستم گرم نگه‌دارنده خودکار نیز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این چای‌ساز می‌توان به سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن و خاموشی خودکار اشاره کرد.

 چای‌ساز تولیپس مدل TM-455: این دستگاه که قابلیت چرخش 360 درجه کتری را دارد، از کلیدهای ایمنی نیز برخوردار است تا در زمان تمام شدن آب مشکل خاصی پیش نیاید. ضمناً گفتنی است که این چای‌ساز دارای ظرفیت کتری 1.7 لیتری و قوری 1 لیتری است که مناسب بسیاری از افراد خواهد بود.

 چای‌ساز میگل مدل GTS220: این چای ساز دارای قوری جنس شیشه بوده و به‌گونه ای طراحی شده است که به آسانی قابل مدیریت است. اگر به دنبال یک چای‌ساز با ظرفیت مناسب هستید، می‌توانید از این دستگاه بهره ببرید.

راهنمای خرید بهترین چای ساز

گفتنی است که در زمان خرید این وسیله آشپزخانه، کافی است که به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1.  توجه به بدنه‌ی دستگاه چای‌ساز فوق‌العاده با اهمیت است.
  2.  در نظر گرفتن ظرفیت این وسیله نیز مهم است.
  3.  جنس انتخابی این وسیله اگر فلزی باشد، بهتر است.
  4.  توجه به داشتن قابلیت تنظیم دما نیز می‌تواند مهم باشد.
  5.  از لحاظ امنیت و داشتن خاموش شدن اتوماتیک نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

معرفی برترین برندها و مدل‌های غذاساز

از دیگر لوازم پرکاربرد آشپزخانه‌ها غذا سازها هستند که در برندهای مختلف عرضه می‌شوند. حال برای این‌که بتوانید با بهترین این دستگاه آشنا شوید، در ادامه به چند نمونه مناسب اشاره می‌کنیم:

 غذاسازفیلیپس مدل HR7778: از ویژگی‌ها این محصول می‌توان به خمیر زن مناسب، محفظه جانبی نگه‌دارنده، جنس پلاستیکی طرف خردکن، پایه‌های ضدلغزش و غیره اشاره کرد. به طور کلی با این وسیله می‌توانید به‌راحتی به تهیه انواع غذا بپردازید.

 غذاساز جیپاس مدل GSB 5487: این غذاسازشامل قابلیت‌هایی نظیر خردکن، مخلوط کن، آسیاب، آب مرکبات‌گیر، چیپس زن و غیره است. موتور این دستگاه نیز 800 وات قدرت دارد که می‌تواند بهترین کارایی را در بلند مدت داشته باشد.

 غذاساز تولیپس مدل CH-A 462: این محصول دارای قدرت موتور 400 وات و دو سرعته است که اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای خرید غذاساز کنید، می‌توانید از این وسیله بهره ببرید. از دیگر ویژگی‌های این لوازم پرکاربرد آشپزخانه می‌توان به چرخ دنده فلزی ضد زنگ و محافظ حرارتی موتور اشاره کرد.

یک غذاساز مناسب چه ویژگی‌هایی دارد

در انتخاب غذا سازها باید دقت زیادی به خرج داد و اگر نمی‌دانید که باید چه مواردی را در زمان خرید این محصول در نظر بگیرید، به موارد عنوان شده در ادامه توجه کنید:

  1.  بررسی قدرت موتور در انتخاب یک دستگاه غذاساز دارای اهمیت است.
  2.  به چندکاره بودن این دستگاه توجه کنید.
  3.  قابلیت تنظیم سرعت برای غذاساز بسیار مهم است.
  4.  بررسی تیغه‌های غذاساز بسیار حائز اهمیت است.
  5.  قابلیت شست‌وشو، لرزش و امنیت دستگاه را نیز بررسی کنید.

محبوب ترین لوازم در آشپزخانه خانواده های ایرانی

خرید محبوب‌ترین لوازم آشپزخانه با فروشگاه ازکی شاپ

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع محصولات و لوازم آشپزخانه مانند توستر نان، چای ساز و غذاساز دارید، کافی است که از یک مرکز فروش معتبر استفاده کنید؛ برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه ازکی شاپ بهره ببرید. در این فروشگاه به انواع و اقسام لوازم آشپزخانه دسترسی خواهید داشت که با بررسی می‌توانید نوع دل‌خواه را خریداری کنید. گفتنی است که از مزیت‌های به‌کارگیری و خرید از مجموعه ازکی شاپ می‌توان به قیمت‌های به‌صرفه لوازم آشپزخانه و همچنین کیفیت محصولات در نظر گرفته شده اشاره کرد. حال برای این‌که بتوانید از کلیه خدمات این فروشگاه استفاده کنید کافی است که به وپسایت ازکی شاپ به نشانی https://azkishop.com/ مراجعه کنید.  

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز