خبرگزاری کار ایران

حرفه ای ترین اجرای انواع سقف کاذب

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۱۰

هلدینگ ساختمانی آکس تحت مدیریت خانواده فشارکی از سال 1350 با هدف فروش مصالح ساختمانی تحت عنوان فروشگاه فشارکی در شعبات مختلف در سطح تهران فعالیت خود را آغاز نمود. از سال 1377 نیز با تاسیس شرکت خانه ساز دشت لرستان تا به امروز موفق به ساخت هزاران واحد مسکونی و تجاری در سراسر ایران شده است. این مجموعه از ابتدا تا کنون همواره پیشرو در صنعت نوین ساختمان بوده و در همین راستا هلدینگ ساختمانی آکس در سال 1380 اقدام به دریافت نمایندگی فروش و اجرای محصولات شرکت کناف ایران(کی پلاس) نمود. با توجه به کیفیت فروش و اجرای بسیاری از پروژه های نام آشنای کشور و رعایت ضوابط فنی استاندارد کناف، در بالاترین رتبه ارزیابی شده از سوی واحد بازرسی شرکت کناف ایران قرار گرفته است.

 سقف های کاذب پوششی غیر باربری هستند که بعد از سقف اصلی اجرا می شوند. نقش سقف کاذب به عنوان یک عنصر معماری پوشش دهی تأسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن و متناسب با فضا می باشد.

حرفه ای ترین اجرای انواع سقف کاذب

انواع سقف کاذب پرکاربرد موجود در بازار

امروزه سقف های کاذب از متریال های مختلفی تولید و عرضه می شود. از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب موجود در بازار می توان به سقف کناف، سقف کشسان، سقف شبکه، سقف پی وی سی و فلزی اشاره نمود. از این متریال ها علاوه بر طراحی و دکور سقف، برای اجرای دیوار کاذب، دیوار پوششی و دیوار جداکننده نیز بهره می برند.

اجرای تخصصی سقف کاذب

با توجه به انواع مختلف سازه های کاذب، نصب و اجرای هرکدام نیز متفاوت خواهد بود. سازه های سقف کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردند و سقف اصلی بار آن را تحمل می کند. از ویژگی های بارز این سقف ها، عایق بودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی دکوراتیو و پوشش تأسیسات می باشد. طراحی و اجرای سقف کاذب از جذاب ترین موضوعات در معماری ساختمان می باشد که امروزه با خلق ایده های جدید طرح های متنوعی ارائه می شود که می توانید از بین آنها با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی ساختمان یکی را انتخاب نمایید.

از مهمترین مزایای اجرای سقف کاذب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سقف کاذب قابلیت جا به جایی دارد و هزینه اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود.
  • این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند.
  • ترمیم و تعمیر سقف های کاذب به نسبت دیگر سقف ها بسیار آسان تر و سریع تر است.
  • این سقف لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد.
  • اجرای سقف کاذب نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد؛ زیرا از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند.
  • با استفاده از سقف های کاذب می توان نورپردازی های بسیار زیبا در فضای مورد نظر اجرا نمود.
  • اگر سقف کاذب درست اجرا شود، می تواند مصرف انرژی در ساختمان را به حداقل برساند.

حرفه ای ترین اجرای انواع سقف کاذب

کاربرد سازه های کاذب در ساخت و ساز خشک

سقف های کاذب با توجه به سرعت بالای نصب، مقرون به صرفه بودن و خیلی ویژگی های دیگر علاوه براجرا در ساختمان های مسکونی، در ساختمان های اداری و تجاری نیز طراحی و اجرا می گردند. این سقف های کاذب به عنوان یکی از اجزای تکمیل کننده دکوراسیون داخلی تأثیر زیادی در زیبایی ساختمان دارند. از متریال سقف های کاذب علاوه بر طراحی و دکور سقف، برای اجرای انواع دیوار کاذب نیز بهره می برند.

شرکت آکس طرح و ساخت یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ ساختمانی آکس در تمام زمینه های پخش، فروش و اجرای انواع سقف کاذب با بهره مندی از تیم فنی و متخصص در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. برای بهره مندی از راهنمای خرید سقف کاذب، مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان خود تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز