خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد:

واگذاری ۳۶ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۰۶

با برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون از ۲۰۰ هزار واحد تعهدات بهزیستی بالغ بر ۸۰ هزار واحد، تحویل مددجویان شده است و مابقی واحدهای در مراحل مختلف کار، قرار دارند.

رئیس سازمان بهزیستی، از تحویل ۳۶ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال خبر داد و گفت: اولویت واگذاری با خانواده‌های چند معلولی و زنان سرپرست خانوار است.

به گزارش ایلنا، همایون هاشمی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون از ۲۰۰ هزار واحد تعهدات بهزیستی بالغ بر ۸۰ هزار واحد، تحویل مددجویان شده است و مابقی واحدهای در مراحل مختلف کار، قرار دارند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه اولویت برای دریافت مسکن با خانوادهای چند معلولیتی، زنان سرپرست خانوار و… است، تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت خیرین و نیکوکاران توانستیم، بیش از تعهدات خود مسکن تولید کنیم.

وی از واگذاری بیش از ۳۶ هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در صورتی که در این بخش اعتبارات مورد نیاز و انشعابات انرژی تامین شود، این واحد‌ها تا پایان سال تحویل خواهد شد.

هاشمی با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی مسکن در سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: این کمیته موظف است با بررسی وضعیت ساختمان‌های بهزیستی، تمهیدات لازم را برای بازسازی و نوسازی آن‌ها انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز