خبرگزاری کار ایران

فرماندار گرگان:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح وبهینه سازی شبکه فرسوده برق گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۶۹

فرماندار شهرگرگان گفت: در سفر دولت به گلستان ۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده و رفع حریم پست‌های برق به گرگان اختصاص یافت و مجوز خرید برق از نیروگاه‌های کوچک مقیاس نیز داده شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی پایین محلی اظهار کرد: در آب شرب و کشاورزی با مشکلاتی مواجه هستیم که در سفر اخیر دولت سیزدهم به استان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع کمبود آب شهرستان گرگان مصوب شد که ۲۰ میلیارد تومان آن سال گذشته اختصاص پیدا کرد و ۱۶۰ میلیارد تومان دیگر نیز تا سال ۱۴۰۲ هزینه خواهد شد.

وی افزود: در سفر دولت به استان ۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده و رفع حریم پست‌های برق به گرگان اختصاص یافت و حتی مجوز خرید برق از نیروگاه‌های کوچک مقیاس نیز داده شد. اما نکته قابل تامل این است که فقط در فروردین ماه در گرگان ۵ میلیارد تومان‌کابل برق به سرقت رفت که با سارقان و مالخران به شدت برخورد خواهد شد.

به گفته وی اعتبارات خوبی برای تجهیز پارک بانوان، تکمیل و تجهیز کلانتری‌ها، آموزش و پرورش و هوشمندسازی مدارس، ازدواج جوانان، اشتغال زنان روستایی و ... پیش بینی شده است. همچنین دولت در این سفر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری گرگان و ۸۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان مصوب کرد.

وی گفت: علاوه براین ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان جایگزین بیمارستان ۵ آذر و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای احداث بیمارستان کودکان گرگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز