خبرگزاری کار ایران

فرماندار گرگان:

بزودی صف های طولانی نان برچیده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۰۰

فرماندار شهرگرگان گفت: شاهد صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها شهرگرگان هستیم ودرحال تلاش هستیم که مشکلات برطرف و بساط صف‌های طولانی نان برچیده شود.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی پایین محلی اظهارکرد: در این شهرستان ۴۲۶ نانوایی دارای سهمیه آرد نوع ۱ و ۲ هستند که در ۳۰۷ نانوایی، نان به قیمت ۱۰۰۰ تومان و در ۱۱۹ نانوایی به قیمت ۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و فروش با قیمت بالاتر تخلف بوده و ممنوع است.

وی ادامه داد: ضعف مدیریت بر اتحادیه نانوایان و خودِ نانوایی‌ها، سوء استفاده برخی افراد از موقعیت ایجاد شده و گران شدن برخی اقلام مانند خمیرمایه، نمک، بیمه کارگران، افزایش بهای اجاره واحدها و حقوق کارگران سبب شده تا برخی از خبازی‌ها اقدام به تخلف کنند.

پایین‌محلی با اشاره به فعالیت ۴۶ نانوایی سوپرآزاد و فانتزی در شهرستان گرگان درباره تامین آرد این واحدها نیز گفت: این نانوایی‌ها باید آرد موردنیاز خود را براساس ضوابط و مقررات و به قیمت مصوب برای صنف و صنعت از اداره غله تامین کنند. ضمن اینکه به اتحادیه خبازان نیز اعلام کردیم که از این پس نانوایی‌های سوپرآزاد و فانتزی باید فاکتور خرید آرد داشته باشند تا مشخص شود که از چه طریقی آرد مصرفی خود را تامین کرده‌اند.

فرماندار گرگان ضمن اینکه به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان قول داد همه تلاش خود و مجموعه مدیریتی شهرستان را برای رفع مشکلات حوزه آرد و نان به‌کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توان و ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی از جمله بازرسی اصناف، اتحادیه نانوایان، اداره غله، مرکز بهداشت، قرارگاه ۱۷ ربیع و جهادکشاورزی را برای تقویت نظارت‌ها به‌کار گرفتیم تا ان‌شاالله به زودی شاهد رفع مشکلات بخش آرد و نان و برچیده شدن بساط صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز