خبرگزاری کار ایران

به دلیل کاهش بارندگی؛

تامین برق در تابستان امسال با چالش مواجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۷۹

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها و پایین بودن سطح ذخایر سدهای آبی، تابستان حساسی پیش رو داریم که بر همین اساس، بیش از 95 درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه های حرارتی است.

به گزارش ایلنا، ناصر اسکندری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با استفاده از تجربیات علی فرهور،مدیرعامل پیشین نیروگاه شهید رجایی در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان مدیرعامل در این شرایط حساس فرصتی است تا با انجام برنامه ریزی‌های مناسب و مطلوب از سوی او در این حوزه، واحدهای نیروگاهی از آمادگی کامل برای تولید در این تابستان برخوردار باشند.

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور به وضعیت فعلی صنعت برق اشاره و بیان کرد: انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر 80 میلیون نفر است، حقیقت آنکه صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است و در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.

این مسئول ادامه داد: تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و ... در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

 وی اظهار کرد: حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

اسکندری در ادامه با اشاره به تجارب ارزنده ابوالفضل موتابها، مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی افزود: مدیر خوب باید جرات و شهامت تصمیم گیری داشته باشد که خوشبختانه با سابقه خوبی که مهندس موتابها در صنعت تولید برق داشته و نتایج خوبی که از عملکرد او داشته‌ایم، پیش بینی می‌کنیم سرعت حرکت روبه جلویی که پیش از این با حضور مهندس فرهور وجود داشت، تداوم یافته و حتی افزایش یابد.

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در این برنامه، رضایت وزیر نیرو از کارکنان این صنعت را اعلام کرد که علی رغم وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی، این صنعت را سرافرازانه و رو به پیشرفت، همواره به جلو هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز