خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

واگذاری ۲۱شهرک صنعتی در استان فارس به شرکت های خدماتی/ اجرای طرح ویژه نظارت بر عملکرد شرکت های خدماتی/پیگیری مشکلات حل نشده شهرک های صنعتی فارس در سطح ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۱۸

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه ریزی برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی استان در سطح ملی خبر داد وگفت:مشکلاتی که در سال های اخیر و علیرغم پیگیری های استانی حل نشده اند را با رویکردی جدید در سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا سید مصطفی هاشمی در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی همایجان سپیدان گفت:مراحل احصای مشکلاتی که تاکنون در سطح استانی حل نشده اند درحال انجام است و با همکاری مدیریت ارشد استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری و رفع خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قانون و با هدف کاهش تصدی گری دولت  ، تاکنون امور راهبری  ۲۱شهرک صنعتی استان در قالب شر کت های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است گفت:در هفته آینده نیز شهرک صنعتی حسن لری و پشت سنگر  لار   به شرکت خدماتی واگذار می شود .

هاشمی با اشاره به اینکه شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز بعنوان تکلیف قانونی ، بر عملکرد شرکت های خدماتی نظارت  خواهد کرد  از تدوین واجرای طرح ویژه   نظارت بر عملکرد شرکت های خدماتی با رویکرد حفاظت و نگهداری از تاسیسات و زیرساخت های شهرک صنعتی  و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران خبر داد وگفت: چنانچه به این نتیجه برسیم شرکت های خدماتی در امور محوله و وظایف قانونی  ،کوتاهی کرده و بر اساس مقررات ،پاسخگو خواهند بود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:شرکت های خدماتی را بازوی اصلی این شرکت در اداره امور راهبری شهرک های صنعتی می دانیم و تا زمانی که در چارچوب قانون عمل می کنند از آنها حمایت می کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه  شهرک صنعتی همایجان سپیدان،از شهرک های خوب استان است که همه زیرساخت ها در آن ایجاد و از امکانات خوبی بهره می برد گفت: شرکت خدماتی این شهرک عملکرد خوبی در اداره شهرک صنعتی داشته و امیدواریم با همکاری صنعتگران بتوانیم نواقص موجود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به دغدغه صنعتگران در زمینه مشکل کم عرض بودن راه دسترس  این شهرک صنعتی گفت:اصلاح راه دسترسی با هدف سهولت تردد به شهرک صنعتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در دستور کار قرارمی گیرد .

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکت خدماتی شهرک صنعتی همایجان،تصویب بودجه پیشنهادی سال آینده و میزان شارژ و آب ها از مهمترین دستور کار جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی سپیدان بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس،همچنین از واحدهای تولید شربت آلات ،تولید مخازن پلی اتیلن و آب معدنی در شهرک صنعتی همایجان سپیدان بازدید و به صورت میدانی به  بررسی  مشکلات این واحدها پرداخت .

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس در  بازدید از شهرک صنعتی همایجان  از طرح  ساخت  بزرگترین مخزن پلی اتیلن به ظرفیت ۵۰هزار لیتر ، که تولید آن   در  کشور و خاورمیانه منحصر به فرد است و بارفع مشکل برق آن  به زودی به  تولید انبوه می رسد  ونیز طرح صنعتی بزرگترین مجموعه تولید نوشیدنی های استان فارس با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال در هشت خط تولید که تا دوماه آینده  به بهره برداری می رسد بازدید و بر پیگیری مشکل تامین برق این واحدها تاکید  کرد.

شهرک صنعتی همایجان سپیدان دارای ۳۹ هکتار مساحت است که تا کنون در این شهرک صنعتی ۵۸ قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۳۶ واحد با ظرفیت ۸۰۰ نفر اشتغال در مرحله تولید و بهره برداری قرار دارند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین از زیرساختهای شهرک‌های صنعتی سپیدان ۳ و ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان نیز بازدید کرد.

مهندس هاشمی در بازدید از شهرک صنعتی سپیدان ۳ در جلسه با پیمانکار طرح زیرسازی و آسفالت بر تسریع در اجرای این طرح و بهره برداری تا دو ماه آینده تاکید کرد.

وی همچنین دستوراتی در خصوص اجرای شبکه روشنایی معابر،اجرای شبکه داخلی برق در بخش شرقی شهرک صنعتی ،اجرای طرح فضای سبزصادر و بر پیگیری به منظور احداث ایستگاه تقویت فشار گاز توسط شرکت گاز،اتصال شهرک صنعتی به بزرگراه شیراز- سپیدان- یاسوج تاکید کرد.

شهرک صنعتی سپیدان ۳ دارای ۴۹ هکتار مساحت است که هم اکنون تعداد ۴۰ قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد و ازاین تعداد  ۲ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله بر برداری قرار دارند.

هاشمی همچنین از ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان نیز بازدید کرد و دستوراتی جهت بهبود وضعیت این ناحیه صنعتی  و فعال شدن واحدهای راکد ،صادرکرد.

ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان دارای ۱۱ هکتار زمین است که ۱۹ قرارداد با متقاضیان منعقد و ۷ واحد بهره بردار با اشتغال ۳۸۰ نفر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز