خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس مطرح کرد:

افزایش ظرفیت تامین برق منطقه ویژه اقتصادی شیراز در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۶۶۳

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: مشکلات تامین برق واحد های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز شامل احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلو ولت و تجهیز ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت در دستور کار قرار گرفت و در آینده ای نه چندان دور برای تامین برق پایدار این منطقه وارد مرحله عملیاتی می شود.

به گزارش ایلنا، یدالله حقیقی در بازدید از محل پست ۲۳۰ کیلو ولت و کلید خانه ۶۳ کیلو ولت منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود: تامین برق پایدار برای واحدهای صنعتی به عنوان یک اولویت در استان فارس دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در این بازدید که به همراه مشاور ارشد فنی، مدیر فنی و اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شد افزود: کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصاد، و چرخیدن چرخ صنعت از مهم ترین اهداف این شرکت به شمار می رود، از این رو برای رفع مشکل برق این منطقه تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس همچنین با قدردانی از همکاری صنایع برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی که گذشت افزود: هم افزایی و تعامل صنایع با مدیران و مسوولان تامین و انتقال برق در استان فارس به عنوان الگویی برای همه کشور قابل طرح است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز