خبرگزاری کار ایران

مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان؛

فولاد هرمزگان در تولید اسلب رکوردهای متعددی را بدست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۸۹

علی اصغر مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان در خصوص تولید اسلب در فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در تولید اسلب رکوردهای متعددی را بدست آورده است. امسال 3 رکورد مهم ماهیانه را در تولید اسلب بدست آورده ایم. این رکوردها علارغم مشکلات از جمله قطعی برق و با همت کارکنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،‌ مدنی در دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری با اشاره به اجرایی گریدهای ویژه در فولاد هرمزگان گفت: رکوردهای خوبی در کاهش مصرف نسوز کسب کرده ایم . درصد بومی سازی از سال 99تا 1400 افزایش چشمگیری داشته است. توجه کرده ایم که این بومی سازی هم توجیه اقتصادی داشته باشد و همینطور باعث ایجاد اشتغال در کشور شود.

وی ادامه داد: توانسته ایم پودرهای ریخته گری، گریدهای کم کربن،‌ گریدهای متوسط کربن و... بومی سازی کنیم. همچنین ارتقای سیستم سطح دو ریخته گری فولاد را اجرایی و هوشمندسازی فرایندهای فولادسازی نیز بومی سازی شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال کاهش انرژی هستیم،‌گفت: عیوب تختال ما کاهش چشمگیری داشته است و رکوردهای خوبی کسب کردیم. امسال نیز در بهمن ماه در تولید اسلب رکوردهای خوبی کسب کرد.

دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹:۰۰ در تالار آوینی بندرعباس آغاز و پس از ارائه مقالات و تبادل نظرات کارشناسان عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز