خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز؛

پیشرفت 85 درصدی عملیات احداث مگامدول احیای مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۴۲

آقازاده مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز گفت: مطالعات جامع این طرح پیشرفت 85 درصدی داشته است برای مطالعه دقیق نیازمند مطالعات بین المللی هستیم؛ امیدواریم با این کار اشراف خوبی بر آن پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طیب نیا، در مراسم عملیات احداث چهار پروژه بزرگ فولادی در شرکت فولاد هرمزگان گفت: من از سهامداران محترم شرکت فولاد هرمزگان، نمایندگان ایمیدرو، استاندار هرمزگان و بانک صادرات سپاسگزارم. این بانک برای تامین مالی این پروژه کمک بسیار زیادی کرد و تفاهمنامه آن آماده امضا است.

وی ادامه داد: طرح افزایش تولید فولاد در استان هرمزگان از دهه قبل مطرح شد اما از سال 1388 جدی‌تر شد و قرار شد در این خصوص طرح جامعی مطرح شود و به تدریج مراحل اجرا پیش رفت.

وی اظهار کرد: بخش خاکبرداری درحال اجرا است و انشعبات آب و برق پروژه اخذ شده است.

وی در خصوص تامین مالی این پروژه گفت: با همکاری بانک صادرات و تجارت در این خصوص صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: مطالعات جامع این طرح پیشرفت 85 درصدی داشته است برای مطالعه دقیق نیازمند مطالعات بین المللی هستیم امیدواریم با این کار اشراف خوبی بر آن پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز