خبرگزاری کار ایران

تبادل دانش فنی و تجربه بین فولاد هرمزگان و نیروگاه برق بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۸

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت از نیروگاه برق بندرعباس بازدید کرد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و کار‌شناسان این شرکت از نیروگاه برق بندرعباس بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این بازدید مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با بیان تاثیرات این گونه همکاری‌ها گفت: تعامل و همکاری تخصصی در تمام زمینه‌ها از اولویتهای فولاد هرمزگان است و با همهٔ صنایع بخصوص صنایع و مراکز علمی استان آمادگی همکاری را دارد.
مرتضی آقاجانی افزود: بهترین الگوی این همکاری بین فولاد مبارکه بعنوان متعالیترین سازمان کشور و فولادهرمزگان بعنوان کارخانه جوان که حدود ۲ سال از زمان بهره‌برداری رسمی آن می‌گذرد می‌توان اشاره نمود که دانش و تجربه یک شرکت با سابقه به نیروی جوان و مستعد فولاد هرمزگان انتقال یافت.
این گزارش حاکیست: مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان نیز در این بازدید گفت: وجود چنین برنامه‌هایی برای ارتقاء سطح دانش علمی کارکنان هر دو شرکت مفید و لازم است و خواستار تعامل هر چه بیشتر نیروگاه بندرعباس و فولاد هرمزگان در زمینه‌های صنعتی، علمی، پژوهشی و نیروی انسانی شد. داوود محمودی نیروگاه بندرعباس را چهارمین نیروگاه تولید برق کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: در این نیروگاه ۵/۳ درصد برق کشور و ۷۰ درصد برق هرمزگان تامین می‌شود.
وی به نقش این نیروگاه در دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: این نیروگاه با تامین برق صنایع نقش بسزایی در صنعت ایفا می‌کند.
محمودی به زمینه‌های همکاری بین این دو صنعت اشاره نمود و آنرا در راستای شکوفایی و خودکفایی صنعت استان بسیار مهم دانست و خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور تعامل و همکاری جدی و بیشتر شد.
وی گفت: فولادهرمزگان به شایستگی و با کمترین زمان مسیر رشد و تکامل را طی نموده و اکنون بعنوان یک افتخار ملی مطرح است و روحیه امید و نشاط را به کالبد صنعت استان تزریق کرد.
وی تفکر و اندیشه کار تیمی و استفاده از توانمندی‌ها و انتقال دانش را یکی از ضرورت‌های اصلی کشور دانست و گفت: فولادهرمزگان این موضوع را بخوبی درک کرده و نه تنها خود در این مسیر حرکت می‌کند بلکه فرهنگ کار تیمی و صنعتی را در بین دیگر صنایع احیاء نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز