خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری قاتل متواری در کوتاه ترین زمان ممکن در جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۲۷۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس شهرستان جاسک، قاتل متواری در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاسک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰از یک فقره درگیری و تیر اندازی بین دو جوان که با دو خودرو در حرکت بوده اند مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران به محل وقوع درگیری اعزام و مشاهده کردند هر دو خودرو طرفین درگیری واژگون و یکی از آنان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله واقع  و فرد ضارب از محل متواری شده است.

وی اظهار کرد: فرد مصدوم به بیمارستان اعزام  که علی‌رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه مصدوم فوت کرد و قاتل متواری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مخفیگاهش در یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و برق آسا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تسلیت به خانواده و بستگان متوفی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مراجع قضائی معرفی شد و موضوع در مراجع قضائی و انتظامی در حال پیگیری است.

 سردار جعفری در پایان با تأکید بر اینکه در چنین مواقعی افراد با مراجعه به پلیس و مراجع قضائی از عواقب بعدی رفتار عصبانی و خشن که می‌تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند خودداری کنند، به جوانان توصیه کرد:  از قرار دادن اسلحه گرم و حتی سرد در خودرو جدا خودداری کنند و قبل از استفاده از آن به هنگام عصبانیت به عواقب کار خود فکر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز