خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر:

جشنواره فرش خود رنگ مهدیشهر به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۲۳

آیین اختتامیه فرش خودرنگ مهدیشهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای نیستان این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی ادب دبیر انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر در این آیین گفت: جشنواره فرش خودرنگ مهدیشهر یک جریان فرهنگی و هنری بود که فرهنگ و هنر مردم این دیار و ایل بزرگ سنگسر را در معرض دید عموم گذاشت.

وی افزود: در انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر 15 کارگروه فعال متشکل از افرادی جوان و خلاق همفکری می کنند که نتیجه آن حرکت در راستای شناساندن ظرفیت ها و مکان های گردشگری این شهرستان به کل ایران است.

ادب اظهار کرد: رویداد بعدی این کارگروه با عنوان" کودک و احیای زبان مادری" 9 تیرماه سالجاری در عمارت خیل خان برگزار می شود.

علی صفایی دبیر کارگروه فرش انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر با بیان اینکه جشنواره فرش خودرنگ مهدیشهر از 16 تا 20 خرداد در عمارت خیل خان مهدیشهر برگزار شد، افزود: در این جشنواره 77 تخته فرش و 30 تخته گلیم خودرنگ به نمایش گذاشته شد که طی روزهای 16 تا 20 خرداد حدود 700 نفر از آن بازدید کردند.

دبیر کارگروه فرش انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر گفت: نمایشگاه فرش خودرنگ مهدیشهر بهمن ماه  در تهران و از 27 اسفند سالجاری تا 17 فروردین سال آینده در ایتالیا برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، درآیین اختتامیه این جشنواره از نماهنگ و موسیقی فرش خود رنگ مهدیشهر به نام" دیگری" رونمایی شد و تعدادی از فعالان این حوزه تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز