خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل راهداری استان خبر داد؛

حمل ۱۱۸ هزار تن کالای اساسی از بنادر جنوبی کشور به قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۰۲

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ هزار تن کالاهای اساسی از ابتدای امسال تاکنون از بنادر جنوبی کشور به استان حمل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا معیری پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود کشتی های حامل غلات از جمله گندم، جو و ذرت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای تخلیه و بارگیری اقلام یاد شده فراخوانی را به انجمن های خود در پایانه عمومی بار و همچنین شرکت های حمل و نقل استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به نیاز مبرم کالاهای یاد شده، از ابتدای سال جاری تا ۱۵ خرداد ماه جاری ۲ هزار و ۳۴۰ دستگاه کامیون از بنادر جنوبی کشور اقدام به حمل کالاهای اساسی از جمله گندم، ذرت، جو، سویا و نهاده های دامی به میزان ۱۱۸ هزار تن کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین با اشاره به اینکه حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی به استان قزوین همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: سعی داریم تا با استمرار کار و ادامه تخلیه سریع این کالاهای اساس، میزان تناژ حمل شده به استان را در هفته آینده نیز افزایش دهیم.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین، کالاهای اساسی بارگیری شده به قزوین در واحدهای مرغداری، دامداری ها و همچنین انبار شرکت امور پشتیبانی دام استان تخلیه می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز