خبرگزاری کار ایران

کاهش 17 درصدی حوادث در شهرک های صنعتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۶۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از صدور 500 فقره برگه ممیزی، تهیه شناسنامه و ابلاغ توصیه نامه برای واحدهای صنعتی در چهار حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در سال 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام کاهش 17 درصدی حوادث در شهرکهای صنعتی البرز، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری و استقرار ماشین آلات صنعتی در شهرکهای صنعتی و لزوم حفاظت از آنها و همچنین در راستای صیانت از سلامت و جان نیروهای شاغل در بخش صنعت به عنوان مهم ترین سرمایه کشور، توجه به مقوله HSEE ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: در شهرک های صنعتی به دلیل پر اهمیت بودن حوزه ایمنی چند دستگاه خودرو آتش نشانی به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی و حضور به موقع برای خدمت رسانی در حوادثی نظیر آتش سوزی است.

بنا به گفته این مقام مسئول، برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای کارکنان شاغل در واحدهای صنعتی با محوریت ایمنی، کنترل و پیشگیری از حوادث و همچنین برگزاری مانور برای آماده سازی نیروهای آتش نشانی مستقر در شهرک های صنعتی از جمله فعالیت های شرکت شهرکهای صنعتی البرز در راستای خدمت رسانی مناسب به صنایع در حوزه ایمنی به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه افزود: با ارائه خدمات آموزشی، بازرسی از واحدهای تولیدی و گوشزد نسبت به خطرات احتمالی و رفع آنها و تامین تجهیزات ایمنی در بازه زمانی سال 1400 نسبت به سال 1399 شاهد کاهش  17درصدی حوادث در شهرکهای صنعتی استان البرز بوده‌ایم.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی البرز در ادامه عنوان کرد: سال گذشته 500 فقره برگه ممیزی، تهیه شناسنامه و ابلاغ توصیه نامه برای واحدهای صنعتی در چهار حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی صادر شد که در تلاشیم طی سال جاری این آمار دو برابر شود.

عقاب نشین با اشاره به افزایش امکانات حوزه ایمنی و آتش نشانی در شهرکهای صنعتی خاطرنشان کرد: اضافه کردن 50 عدد شیر هیدرانت آتش نشانی جهت شهرک های صنعتی تابعه، تهیه تانکر حمل آب 30 هزار لیتری جهت پشتیبانی عملیات اطفا حریق، تجهیز و تحویل دو دستگاه خوروی مجهز به تجهیزات ایمنی، نجات و آتش نشانی و تحویل یک دستگاه کشنده تانکر آب جهت پشتیبانی خودروهای آتش نشانی، بخشی از اقدامات صورت گرفته شرکت شهرکهای صنعتی البرز در راستای به روز رسانی امکانات بخش ایمنی، نجات، امداد و آتش نشانی شهرکهای صنعتی البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز