خبرگزاری کار ایران

اشتغال ۲ هزار و۵۰۰ البرزی با واگذاری ۳۷ هکتار زمین به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: با واگذاری37 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان که در 10 ماهه امسال به متقاضیان سرمایه‌گذارای بخش خصوصی، زمینه اشتغال 2500 نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد. .

به گزارش ایلنا از البرز، حمید رضا عقاب نشین با اعلام این خبر اظهار داشت: واگذاری 37  هکتار زمین  در 10 ماه سالجاری به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال جهش تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان البرز موفق به عقد قرارداد حق بهره برداری با 62 متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی دولتی استان شده است .

عقاب نشین میزان سرمایه گذاری قراردادهای مذکور را رقم 8020 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود:  با بهره برداری و راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال 2500نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه صنایع شیمیایی و فلزی است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده با عنایت به محدودیت اراضی قابل واگذاری و رفع معافیتهای مالیاتی شهرکهای صنعتی شهرستان اشتهارد گفت:  به ترتیب شهرک صنعتی  اشتهارد و کوثر بیشترین میزان استقبال را در خصوص سرمایه گذاری در این اراضی دارا بودند.

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی در جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان در 10ماهه سالجاری در استان خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز