خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور:

فرونشست در اصفهان حتمی است /برای زاینده‌رود اهمیت قائل شوید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۷۶

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور گفت: همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در این سفر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما اهمیت داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی اظهار کرد:  طرح بن- بروجن برای انتقال آب زاینده رود را به هر شکل ممکن پیش بردند و طرح انتقال آب سولگان و ونک و سمیرم از ناحیه وزارت نیرو کلید خورد، در حالی که فرونشست را همگان دیدیم که در قلب اصفهان حتمی است.

وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور، همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در سفر  اخیرتان به این شهر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما اهمیت داشته باشد.

نادرالاصلی تصریح کرد: مسئله مهاجرت بخصوص از کشور همسایه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان خسارت وارد می‌کند و مسئولان استان این موارد را مسائل کلیدی خود و اصفهان قلمداد کنند و در سفر رئیس جمهور به آن بپردازد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به همکاران خود در مدیریت شهری گفت: موضوعاتی مانند شفافیت، سوت زنی، الکترونیک سازی و.. مهم است، اما بالغ بر ۱۰ ماه از دوره شورا و شهرداری می‌گذرد که متأسفانه اتفاق خاصی در اصفهان و مدیریت شهری و نگرانی‌های فرهنگی و اجتماعی و سالم‌سازی شهر و عدالت رخ نداده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز