خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد؛

تدوین مجموعه پیشنهادهای شورای شهر در آستانه سفر رئیس جمهور به اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۹۶

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به اصفهان گفت: امروز در قالب جلسه فوق العاده تلفیق مجموعه پیشنهادات شورای اسلامی شهر درباره مشکلات و مشکلات اصفهان را جمع بندی و برای مسئولان امر ارسال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از زحمات برگزارکنندگان رویدادهای هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: امیدوارم در این دوره توسط شهردار و مدیریت شهری تلاش شود که این روز به عنوان یک روز ملی قلمداد شود.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به اصفهان تصریح کرد: قاعدتا در یک نظام برنامه‌ای که شامل برنامه ۵ ساله، برنامه یک ساله بودجه، مصوبات مجلس و... است، این سفرها باید شکل نظارت بر حسن انجام مقررات و ضوابط داشته باشد ولی عملا آنچه در کشور ما اتفاق افتاده انتظارات از این سفرهاست و مصوبات دولت به این انتظارات دامن زده می‌شود.

رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد: علاوه بر مصوبات کلی کشور، مسائلی اضافه بر مصوبات و قوانین جاری برای آن شهر و استان تصویب می‌شود که در اصفهان نیز چنین انتظاراتی وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ما به عنوان شورای شهر خیلی درگیر نبودیم و از مجموعه شورا نظری مبنی بر اینکه اگر رئیس جمهور به اصفهان سفر کرد چه مسائلی می‌تواند در اولویت انتظارات و درخواست‌های مردم اصفهان باشد خواسته نشد و طبیعی بود به عنوان نمایندگان مردم مرکز استان این انتظار بی‌جا نبود.

نورصالحی خاطرنشان کرد: قرار شد اعضای شورا فهرستی از مشکلات و انتظاراتی را تهیه کنند، مسائلی که قالبا بحث بودجه و اعتباری ندارد و برخلاف رویه بودجه کشور نیست، بلکه باید برخی مصوبات برای شهر و استان گرفته شود که بتواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: امروز در قالب جلسه فوق العاده تلفیق مجموعه پیشنهادهای شورای شهر را جمع بندی خواهیم کرد و برای استاندار و دیگر مسئولان ارسال می‌کنیم و امیدواریم تلاش‌های دولت و شخص رئیس جمهور برای کل کشور از جمله مردم و شهر ما توام با خیر و برکت و نویدبخش باشد.

رئیس شورای  شهر اصفهان یادآور شد:  شاهد برخی تصمیمات روزمره و خلق الساعه هستیم که تاثیر شگرفی بر اقتصاد و زندگی مردم می‌گذارد. از مجموعه دولت انتظار می‌رود مسائلی که قرار است در طول یک سال در سطح کشور مطرح شود مانند مباحث مربوط به آرد و نان و ماکارونی و.. کاملا حساب شده و با برنامه ریزی قبلی باشد که مشکلاتی برای زندگی مردم ایجاد نکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز