خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

رئیس جمهور بداند مسئله آب اصفهان یک مشکل ملی است / باید از تنش و درگیری بین اقوام و شهرها جلوگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۷۵

نائب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: رئیس جمهور باید بداند مسئله آب اصفهان یک مشکل ملی است و همه ظرفیت‌های کشور باید برای حل این مشکل به کار گرفته شود.

به گزارش اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: حرکت مردم مؤمن و انقلابی اصفهان در راستای احقاق حق و حیات زاینده‌رود مورد حمایت شورای اسلامی شهر اصفهان است.

وی افزود: اشکالات در مدیریت آب دلایل فراوانی دارد که باید به دور از جنجال‌های سیاسی با آن رفتار شود و اگر با نگاه سیاسی به آن بپردازیم گره‌ کور دیگری به این گره‌ها افزوده می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: رئیس جمهور باید بداند مسئله آب اصفهان یک مشکل ملی است و همه ظرفیت‌های کشور باید برای حل این مشکل به کار گرفته شود. این گرفتاری در فلات مرکزی ایران وجود دارد و به شدت باید از تنش و درگیری بین اقوام و شهرها جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و در رأس آن رئیس جمهور به این مطلب توجه داشته باشند که یکی از راهکارهای اساسی در حد این مشکل بحث سواپ آب بین چهار استان اصفهان، خوزستان، یزد و چهارمحال و بختیاری است. 

قربانی افزود: در برخی جاها آب از دست می‌رود و از آن خوب استفاده نمی‌شود. این آب‌ها می‌تواند مورد استفاده بهتر قرار گیرد و به مناطقی که با کمبود روبرو هستند تحویل داده شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز