خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد؛

مشکلی برای تامین و عرضه کالا در خراسان رضوی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۳۱

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی گفت: اطمینان می‌دهیم که باتوجه به هماهنگی صورت گرفته باتولیدکنندگان واصناف، هیچ مشکلی در تامین و عرضه کالا در سطح استان خراسان رضوی نداریم.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیررضا رجبی افزود: حمایت از تولید کننده برای تولید و کمک به تامین کالا برای عرضه را باجدیت دنبال می‌کنیم.

وی طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن را طرحی با رویکرد رسیدن مستقیم یارانه به جیب مردم دانست و گفت: دراین طرح یارانه بصورت هدفمندبه تمامی اقشار متناسب با هر دهک داده خواهد شد.

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تشدید بازرسی ها و نظارت جدی تر بر بازار گفت: درهمین چند روز گذشته با حضور هماهنگ بازرسان صمت، اصناف، بسیج، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی تنها دریک روز ۳هزار بازرسی در سطح استان صورت گرفت و ۶۰۰ مورد پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل شد.

امیررضا رجبی در ادامه ایجاد سامانه نظارت و خدمات هوشمند ازجمله سامانه جامع تجارت و انبارها را یکی از رویکردهای مهم وزارت صمت درجهت حمایت ازتولید و حقوق مصرف کننده برشمرد وگفت: این سامانه ها فضا را برای کارسالم فراهم می کند و در این راستا هرفعال اقتصادی که مشمول درج اطلاعات باشد درصورت عدم درج متخلف شناخته شده و به عنوان اخلالگر در نظام اقتصادی با آن برخورد خواهدشد.

وی بابیان اینکه اکثریت تولیدکنندگان وعرضه کنندگان سالم کار میکنند و تنهاعده اندکی ناسالم هستند اظهارداشت: برای شناسایی متخلفان از مردم عزیز درخواست کمک داشته و درراستای رسیدگی سریع به این امرنیز بازرسان در سامانه پاسخگویی ۱۲۴ فعالانه شکایات مردم عزیز رسیدگی کرده تاآرامش توام با وفور کالا دربازار بطورمداوم برای مردم عزیزمان حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز